Mulle undrar:

Alltså jag är imponerad av er som sparar tidningarna.

Jag sparade väl i början, men även om jag älskar Mulle så tog jag inte med dem i "alla" flyttar utan blev kvar. Mycket slängdes nog när föräldrahemmet skulle säljas, och den förälder som bodde kvar där så hade väl inte vett att fråga om några tidningar heller 🙈.

Tricket är allt aldrig flytta och dessutom överta föräldrahemmet. Inga flyttstädningar på två generationer. :idea:
 
Tricket är att föräldrahemmet är en gård. :D
(Sorry för överflöd av OT)
Jo, men det var inte mitt.
Ska vi ha lite on topic då.

Denna lilla krabat får INTE läsa Mulle.
Men jag vet inte om någon skvallrat lite.
Räckte att hon överreagerade när nåt blev läskigt när jag körde igår och drog iväg i Mulle tempo. Men jag fick stopp lättare än Molly 😇.
Jisses vad fort det kan gå 🙈

Sen bockar hon med medryttaren ibland.
 

Bifogade filer

  • IMG_20220814_081039~3.jpg
    IMG_20220814_081039~3.jpg
    454,3 KB · Visningar: 45

Liknande trådar

Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 161
Senast: MiniLi
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 217
Senast: zarmino
·
Ridning Jag har två o lika frågor så hoppas att det är okej att jag skriver dom i samma inlägg ❤️ Men det första som jag undrar är bara på ett...
2
Svar
24
· Visningar
2 244
Fritid Ska på GHS i februari och har köpt biljetter ihop med en kompis. Då det är heldag på lördagen så tänkte jag att jag dyker upp lite...
Svar
17
· Visningar
752
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp