Musik som gör dig glad - lista

Silver Girl

Trådstartare
Lyssnade på radion på väg till jobbet i morse och de spelade då musik enligt en lista med låtar som "vetenskapligt" gör att man blir glad, om jag uppfattade det rätt. Det lät som att det var en ganska nykommen lista. Men jag lyssnar bara på radio en kortare stund på väg till jobbet, hörde inte hela förklaringen och kan ha missuppfattat.
Men jag tänkte jag ville hitta denna lista, men lyckas inte med googling. Det var Mix Megapol jag lyssnade på, men hjälpte inte i sökningen.
Någon som vet något om detta?
 
Jag sökte chansartat på Spotify och hittade en spellista "ten happiest songs of all times". Inte koll på om det är samma lista men den toppas i vart fall av Don't stop me now.
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 075
Senast: Snurrfian
·
Kropp & Själ Det här blir lite utlämnande, så jag valde ett anonymt nick. Om ni listar ut vem jag är, så håll det för er själva, tack. Jag vet inte...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
10 306
Senast: Petruska
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 121
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag sitter och funderar på hur jag ska klara december utan vettiga radiokanaler att lyssna på i bilen. (Jo, jag är medveten om att det...
Svar
0
· Visningar
188
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp