JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bukefalos 30 år!
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har sjukskrivit mig idag. Det är andra gången den här veckan. Jag orkar inget så jag lyssnar på musik.
Den rösten alltså.
Jag lyssnar också mycket på musik för att hantera ångest mm. Just nu är det mest nightcore och Dawn of Destiny men The 69 eyes, HIM, Eluveitie, Battle Beast och en massa annat hänger alltid med. Har nästan 900 låtar på min telefon.
Några favoriter just nu
Status
Stängd för vidare inlägg.
Presenterar mig i efterhand
Dagbok Jag blev medlem på Bukefalos i oktober 2024. Men jag insåg precis att jag aldrig har presenterat mig. Jag kommer eventuellt att använda...
Startad av saltakatten
23 Jul 2026
Svar: 3
Visningar: 393
Dagbok
Stort TACK i efterhand!
Dagbok Jag skrev här i "dagbok" för över ett år sedan, när jag var mitt i en extra tuff utmaning i livet. Och det var så många av er som...
Startad av saltakatten
22 Jun 2026
Svar: 10
Visningar: 695
Dagbok
Det här med biodling.
Dagbok Bin sticks. Det är inget nytt. Men jag reagerar så jäkla kraftigt på sticken. Idag blev jag stucken på armen inne i slungrummet då jag...
Startad av Wille
13 Aug 2026
Svar: 24
Visningar: 1 475
Dagbok
Musik i affärer
Kropp & Själ Någonstans har jag hört att musik i en affär gör att folk handlar mer. För mig låter det inte logiskt eftersom jag då bara vill ut...
Startad av Wille
29 Jan 2026
Svar: 22
Visningar: 894
Allmänt
Valp, tips och råd
Övr. Hund Jag betalade handpenning för min första hund. Mest jag som insisterade på det för jag var så nervös och det var min första hund. 😅 Fick...
mysboll
34 minuter sedan
Svar: 30
Visningar: 976
Hund
Valp 2026
Övr. Hund För min del handlar det nog mycket om att det är inte superkul för hundarna att behöva tillbringa 14 timmar i bilen. Så kan jag undvika...
Philosophia
56 minuter sedan
Svar: 538
Visningar: 37 602
Hund