Nätverkshårddisk

Sv: Nätverkshårddisk

om du bara behöver 500mb, så kunde du väl lika gäran ha ett usbminne?

är det 500gb dock, så rekkomenderar jag ett NAS, specifikt detta:
http://www.dustin.se/DacsaPortal/?ProdID=5010116512

Dlink variant, enda billiga som spinner ner hårddiskarna och stänger av dem när de inte används.
kombinera med tex en western digital 500gb disk, alt en seagate. Maxtor och ibm (hitatchi) ger mig kalla kårar.
but your milage may vary, så att säga.
 
Sv: Nätverkshårddisk

om du bara behöver 500mb, så kunde du väl lika gäran ha ett usbminne?

är det 500gb dock, så rekkomenderar jag ett NAS, specifikt detta:
http://www.dustin.se/DacsaPortal/?ProdID=5010116512

Dlink variant, enda billiga som spinner ner hårddiskarna och stänger av dem när de inte används.
kombinera med tex en western digital 500gb disk, alt en seagate. Maxtor och ibm (hitatchi) ger mig kalla kårar.
but your milage may vary, så att säga.
Klart jag menar gb:o
PL
 
Sv: Nätverkshårddisk

lycka till med inköpet :) i sann dlink anda är det lätt att koppla in, kvaliteten kan variera, men det är därför du köper en bra hårddisk.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Den 31 december löper nuvarande elhandelsavtal ut. Jag håller nu på att kolla runt lite på olika bolag och se om priset skiljer sig och...
2
Svar
30
· Visningar
1 491
Kropp & Själ Jag har lite funderingar. Min bonusdotter köper diverse serum som hon ser influencers använda och göra reklam för. Tilläggas bör att hon...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 111
Senast: Motacilla
·
Kropp & Själ Kroppen bråkar och jag behöver röra på mig mer så jag funderar på att köpa en Crosstrainer eller ngn liknade träningsmaskin att ha...
Svar
4
· Visningar
438
Senast: turbofling
·
Kropp & Själ Är det någon som har erfarenhet av privat psykiatrisk vård? Min pappas sambo mår dåligt och har 2 självmordsförsök i närtid. Hon...
Svar
1
· Visningar
558
Senast: Bansai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp