Nätverkshårddisk

Sv: Nätverkshårddisk

om du bara behöver 500mb, så kunde du väl lika gäran ha ett usbminne?

är det 500gb dock, så rekkomenderar jag ett NAS, specifikt detta:
http://www.dustin.se/DacsaPortal/?ProdID=5010116512

Dlink variant, enda billiga som spinner ner hårddiskarna och stänger av dem när de inte används.
kombinera med tex en western digital 500gb disk, alt en seagate. Maxtor och ibm (hitatchi) ger mig kalla kårar.
but your milage may vary, så att säga.
 
Sv: Nätverkshårddisk

om du bara behöver 500mb, så kunde du väl lika gäran ha ett usbminne?

är det 500gb dock, så rekkomenderar jag ett NAS, specifikt detta:
http://www.dustin.se/DacsaPortal/?ProdID=5010116512

Dlink variant, enda billiga som spinner ner hårddiskarna och stänger av dem när de inte används.
kombinera med tex en western digital 500gb disk, alt en seagate. Maxtor och ibm (hitatchi) ger mig kalla kårar.
but your milage may vary, så att säga.
Klart jag menar gb:o
PL
 
Sv: Nätverkshårddisk

lycka till med inköpet :) i sann dlink anda är det lätt att koppla in, kvaliteten kan variera, men det är därför du köper en bra hårddisk.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Är otroligt dålig på detta o aldrig sålt eller köpt bostad innan. (en gång bara såklart på nuvarande bostad) Kan ngn reda ut mina...
2
Svar
20
· Visningar
458
Senast: gullviva
·
Juridik & Ekonomi Svårt med rubriken! Jag o sambon ska separera, vi bort fortf ihop och är fort mkt nära varandra. Vi ska sälja vår bostadsrätt radhus...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 474
Senast: Squie
·
Hemmet Vi är två långhåringar i hushållet som tappar massa hår hela tiden och hur ofta jag än försöker ta och fånga upp drivorna som samlas...
Svar
2
· Visningar
353
Senast: Motacilla
·
Ugn
Hemmet Vi behöver köpa en ny ugn (blir ny micro också i vår) och IKEA är det självklara valet för oss. Men, jag förstår mig inte på skillnaden...
Svar
10
· Visningar
712
Senast: Luzzan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp