Bukefalos 28 år!

Nagellack = trasiga naglar?

Sv: Nagellack = trasiga naglar?

Kicks egna märke alltså? Då är de väl lite billigare också och det välkomnas mycket! Blir ett besök på Kicks i morgon alltså :D Blir ruinerad av att jobba i en galleria... Varje rast kommer man på något man "behöver köpa"...

Kiko sugarmat såg riktigt fina ut också!! Vilket av dem har du? Prisklass typ? Aldrig hört talas om dem :)
 
Sv: Nagellack = trasiga naglar?

De kostar 79:- för 11 ml. Så billigare än Isadora som bara är 8 ml. Såg dock att Isadora kommit med 6 nya färger Sugar Crush som såg jävligt fina ut! :)

Kiko är ett italienskt märke som inte går att få tag på här men som säljs i många europeiska städer. Och eventuellt går att få tag på från Ninja Polish nu då...
Jag har det blå med glitter i(de matta som inte glittrar är jag inte så förtjust i) och är sugen på fler. Dock ligger de ju på 7,50$ om man skickar efter, plus frakt. När jag köpte i butik betalade jag bara 1, 50 euro. :)
 

Liknande trådar

Utrustning Jag är ganska usel på att putsa saker. Både i fråga om frekvens och i fråga om hur jag gör, och frekvensen blir ju inte bättre av att...
2
Svar
21
· Visningar
1 507
Senast: kurakosz
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 207
Senast: Sasse
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 909
Senast: fejko
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 999
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp