Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Kicks egna märke alltså? Då är de väl lite billigare också och det välkomnas mycket! Blir ett besök på Kicks i morgon alltså Blir ruinerad av att jobba i en galleria... Varje rast kommer man på något man "behöver köpa"...
Kiko sugarmat såg riktigt fina ut också!! Vilket av dem har du? Prisklass typ? Aldrig hört talas om dem
De kostar 79:- för 11 ml. Så billigare än Isadora som bara är 8 ml. Såg dock att Isadora kommit med 6 nya färger Sugar Crush som såg jävligt fina ut!
Kiko är ett italienskt märke som inte går att få tag på här men som säljs i många europeiska städer. Och eventuellt går att få tag på från Ninja Polish nu då...
Jag har det blå med glitter i(de matta som inte glittrar är jag inte så förtjust i) och är sugen på fler. Dock ligger de ju på 7,50$ om man skickar efter, plus frakt. När jag köpte i butik betalade jag bara 1, 50 euro.
Hundträning Vi körde ett spår ikväll på 900 m, med 2:45 h liggtid, mest torra lavar men lite skiften och väg att passera. Eftersom hon är i löpen är...