Nagellackskonst! *Bildtråd*

Sv: Nagellackskonst! *Bildtråd*

Ja, alltså, nu känner jag ju mig EGENTLIGEN lite för gammal för klistermärken, men tror ni dessa ger tur på morgondagens tävling? ;)

3734cc4c-a117-4d67-8227-ff99907c6601_zps065ad15e.jpg

Det tror jag absolut! ;)

Däremot gick det inte bra den gången jag fick för mig att matcha mina naglar med hästens tävlingsutrustning. :angel:
Så det gör jag inte om! (Jag var jättesnygg med mina naglar i grönt och guld, precis som hästens schabrak och luva, men jag kom bara till fjärde hindret innan skrället fick för sig att hoppa rakt in i hinderstödet, jag fastnade med benet i det och flög av och landade på rygg mitt framför ridskolechefen på "min" gamla ridskola!)

Vilka härliga vårfärger :)

KL

Prövar mig fram fortfarande med lite olika lack och mönster. Gillar svart och guld :) Bilden är tagen innan jag städade bort lacket som kommit utanför så det ser egentligen liite prydligare ut.

2014-03-15172825.jpg

Tack! :D

*kl*
Tyvärr höll inte glittret så länge, för jag var iväg till veterinären med en rätt bänglig häst igår och några av naglarna gick av och var allmänt fula...:(
Så idag fick de lite förstärkning i form av Shellac. Jag hade beslutsångest och kände mig lite inspirerad av Lyan och hennes fina färger, så nu ser mina naglar ut såhär:

20140312_132713.jpg

Det är alltså fem stycken Shellacfärger.
Gul = Sun bleached
Grön = Mint convertible
Blå = Azure wish
Lila = Lilac longing
Rosa = Cake pop

Verkligen inte alls min stil egentligen, men AHMAJGAWD, helt fantastiska ju :love: :love: :love:

kl

Målade naglarna i onsdags med ett sugar nails från Isadora. Har hållt superbra, lika fint idag. :) Bilden tog jag nyss.
igbtvt.jpg

:love:

Köpte hem detta lack och är helt frälst! Älskar färgen, älskar att det består av massa glitter och de sitter som sten!
Badade 3 hundar igår sen var jag 4 timmar ute i stallet, inte en repa!

Jag är också frälst! Har problem att alla lack skavs av typ samma dag. Men det här sitter länge! :love:

Det sitter verkligen bra! :) Synd bara att Isadoras flaskor är så små, har målat naglarna med det två gånger och det är redan betydligt mindre i flaskan. :I

Jag har två sugar crush, och dom sitter verkligen som berget båda två! Synd dom inte har något i rött :angel:

Chili: Jag var in till stan och tittade, men där fanns inte just den nyansen. Och inte någon annan heller som var som jag tänkt mig. Jag hoppas jag inte börjat sukta efter någonting som är hopplöst att få tag i, vore just typiskt mig...

Jag har två sugar crush, och dom sitter verkligen som berget båda två! Synd dom inte har något i rött :angel:

Chili: Jag var in till stan och tittade, men där fanns inte just den nyansen. Och inte någon annan heller som var som jag tänkt mig. Jag hoppas jag inte börjat sukta efter någonting som är hopplöst att få tag i, vore just typiskt mig...

Jag har ett knallrött sugar crush köpt på Åhlens

knapplånar mig själv:
Idag blev jag sugen på att testa "Emerald crush". Synd att det inte gick att fota hur fint det skimrar i grönt i solen..
wpid-photogrid_1395060486383.jpg

Dom där var fina båda två, har helt missat att de fanns ett rött. Får leta rätt på ett sånt live och titta.

Ja gört! Jag råkade köpa på mig några stycken när det var rea på Lyko, så jag har det svarta och ett lila också :) Blev sugen på några vårigare färger nu, så måste nog spana in de nya lacken!

Åh det röda var ju kanonsnyggt med!

Det är verkligen en uppenbarelse för mig hur bra det sitter :) köpte 2 lack på samma gång för att de inte skulle ta slut :D nu måste jag beställa de röda med

Det röda är från förra sommarns kollektion så inte helt lätt att få tag i. Men som någon sa har jag med sett det på Åhléns :)
Jag vill ha Coral Crush från förra sommaren, men det är fan inte lätt att hitta :p
Opi har dock en dupe, så kanske får slå till på den...

Jag har Coral crush och Ocean crush.. ^^ och Emerald crush.. gillar de lacken!

Jag har också ett gäng :) Wine är det jag gillar bäst! :D Men tyvärr köpte jag aldrig Coral.. :(

Kl

Alltså, jag har köpt hem Smitten Polish - I Never Drink...Wine. Och jag hade egentligen tänkt ge bort det, men funderar på att...ge det till mig själv. Så jävla fint. :D :love:

Liknande trådar

Hemmet Vi har en liten gästtoa i hallen. Så liten att du just så pass får plats med en toalett och om du sträcker dig fram när du sitter på...
Svar
9
· Visningar
365
Senast: Sar
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 306
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
871
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 230
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Smitare - hur gör ni?
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31