Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför skulle jag prova när jag läst så mycket negativt om det? Vad hade annats recensioner varit till för...
Det var en varning, ville bara vara snäll.
Min favorit då är färgen Yummi Mummy från Butter of London som är ett "3 free" märke.Letar efter ett snyggt nude nagellack som sitter bra!
Är nageln 50 % nedfilad? Ajaj..För det är mycket negativt man läser om allt. Man kan inte utgå från att något är dåligt om man aldrig provat det. Men det var absolut inte meningen att du skulle ta illa vid dig om du gjorde det!
Nu är det så att jag testat det och är lite förvirrad... På händerna (där naglarna är ca 50% av filade på ovansidan, mer längst ut vid tippen) gör det ont efter typ 20min av användning. Och alltså så ont att man inte kan ha på det. (testat en gång, testar igen då och då för att se om det ändras). Men på mina tånaglar (som inte alls är nerfilade) känns det inte alls (haft på samma lager i snart 3 dagar...) Så kan det vara för att mina naglar på fingrarna är nerfilade så de blir tunnare = mer känsliga? Jag är väldigt noggrann med att inte röra nagelband eller hud, tar ca 2mm utanför för att vara på säkra sidan hahaOch det gör mer ont är naglarna är tunnare... Men tycker att det borde inte vara så att jag reagerar på fingrarna men inte på tårna? Så det borde väll vara för att de är nerfilade? Ska självklart inte ha de nerfilade (vet det), men fick inte bort gelenaglarna på annat sätt, och kände inte för att betala 250 spänn för att ta bort dem på salong...
För det är mycket negativt man läser om allt. Man kan inte utgå från att något är dåligt om man aldrig provat det. Men det var absolut inte meningen att du skulle ta illa vid dig om du gjorde det!
Nu är det så att jag testat det och är lite förvirrad... På händerna (där naglarna är ca 50% av filade på ovansidan, mer längst ut vid tippen) gör det ont efter typ 20min av användning. Och alltså så ont att man inte kan ha på det. (testat en gång, testar igen då och då för att se om det ändras). Men på mina tånaglar (som inte alls är nerfilade) känns det inte alls (haft på samma lager i snart 3 dagar...) Så kan det vara för att mina naglar på fingrarna är nerfilade så de blir tunnare = mer känsliga? Jag är väldigt noggrann med att inte röra nagelband eller hud, tar ca 2mm utanför för att vara på säkra sidan hahaOch det gör mer ont är naglarna är tunnare... Men tycker att det borde inte vara så att jag reagerar på fingrarna men inte på tårna? Så det borde väll vara för att de är nerfilade? Ska självklart inte ha de nerfilade (vet det), men fick inte bort gelenaglarna på annat sätt, och kände inte för att betala 250 spänn för att ta bort dem på salong...
Tror ni att det finns någon chans att få tag på lack ur en gammal kollektion? Hur? Jag har snöat in på ett China Glaze från nån limited edition kollektion från i våras.
(Fast jag har verkligen inte råd denna månaden. Men en kan ju drömma inför framtiden liksom...)
Bör inte vara några problem! Vilket?