Någon som är bra på photoshop eller liknande?

JessicaM

Trådstartare
Har en bild som jag vill ändra färg på men det var tydligen svårare än jag trodde med mina program! + säkert jag som gjort fel hehe

Så jag undrar om någon vänlig själ skulle vilja hjälpa mig med att göra denna bilden nedan till svart bakgrund och häst+ryttare vit.??

western2.gif

Sv: Någon som är bra på photoshop eller liknande?

Nämen ååå tack så mycket :D
Vilket program gjorde du detta i??

Sv: Någon som är bra på photoshop eller liknande?

Kan du göra så den inte har någon bakgrund alls så som den bilden jag la in. Ska nämligen ha trycket på en svart tröja och den svarta bakgrunden blev svartare än tröjan..

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 983
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Varning att dethär är om känsliga saker så kanske är jobbigt för endel att läsa om. Men jag vill bara berätta om det men jag vet inte... 2 3
Svar
46
· Visningar
6 808
Senast: Motacilla
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är... 2
Svar
27
· Visningar
11 280
Senast: Imna
·
Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
19 935
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka