Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Jag har precis blivit inbokad på en resa i jobbet så jag åker den 12/10. Verkar som att jag missar den här träffen också :(
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Är tillbaka den 20/10!
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Kommer med största sannolikhet inte att åka (antingen ställs det in/skjuts upp eller så hoppar jag av) så jag kan närsomhelst :)
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Hm, tråden dog när jag skrev att jag skulle komma. Dåligt tecken?
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Haha var ju samma för mig! Vi kan alltid ses själva, det är helt OK det med :D

Jag kan i alla fall i princip vilka vardagar som helst efter kl fem eller så. Ska vi föreslå ett datum eller vad gör vi?
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Det är träff just nu men jag lyckades inte hitta sällskapet :confused: Får jag hänga med er istället?
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Nej men åh, din stackare! Klart du får! Jag fick PM om träffen idag, alldeles för sent inpå så jag hade ingen möjlighet att gå.

Jag har i alla fall tittat ordentligt i almanackan och ser att jag kommer ha fullt upp om två veckor. Så jag kan nästa vecka (är det för snabbt inpå?) eller två veckor efter det. Vad skulle funka för er?
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Jag kan onsdag och torsdag!
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Jag kan inte nästa eller nästnästa vecka, sen kan jag nästan när som helst än så länge.
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Torsdag tycker jag. Ses på stan och äta något (eller ta ett glas)? Niyama, synd att du inte kan!
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Om vi håller oss någorlunda nära centralen så kan jag också :)
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Torsdag låter bra! Och nära centralen vore praktiskt för mig med :)
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Jag är dålig på matställen i city men vad sägs om Vapiano på Kungsbron? Det är ju väldigt nära centralen. Finns lite ställen nere på Vasagatan också.
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

*lyfter tråden*
Är det någon som tänkt komma imorgon? Jag är intresserad även om det inte blir så många men om det bara blir jag så äter jag hemma istället ;)
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Gud vad bra att du petade upp tråden! Jag har varit hemma sjuk sen i måndags och måste, fick jag precis veta efter samtal med min chef, jobba över imorgon för att komma i kapp. I och med att jag jobbar en bra bit utanför stan så blir det för sent helt enkelt :( Känns skittrist men är tyvärr ingenting jag kan rå på.
 

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
5 594
Senast: LaMagia
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 310
Senast: alazzi
·
Relationer Hej! Några kanske sett min tråd om att jag är nyinflyttad i Stockholm och känner mig lite ensam och skulle vilja lära känna lite nytt...
Svar
15
· Visningar
1 138
Senast: lil-sis
·
Relationer Som rubriken lyder, jag är nyinflyttad till Stockholm för att göra min masterutbildning. Jag flyttade in till min pojkvän som kommer...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 319

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp