Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Tråkigt att du inte kan komma! Jag ville så gärna höra om ditt jobb men det får bli en annan gång då :)
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Ja men absolut, det vore supertrevligt! Som sagt, nästa vecka har jag en massa på jobbet men veckan efter det borde vi definitivt styra upp något!
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

*Kl*

Hej hopp igen!

Vad tror ni om att hitta på nåt hästigt nån gång? Jag och många andra är inte direkt hästaktiva just nu, men det vore ändå skoj att... Inte vet jag, åka och kolla på ponnytrav eller hopptävlingar eller...nåt! Bara det blir av tycker jag att det vore kul. :)

Vi har en Fb-mejltråd som är enklare att följa än när man ska försöka bestämma tid/plats här och det är nog därför det blivit lite tyst här. Jag tror att jag mailat alla som visat intresse här och erbjudit mig att adda dem i mejltråden, men har jag glömt någon som skulle vilja vara med - bara hojta!

Kul att träffa nytt folk! :)
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Vi funderar dessutom på ett teaterbesök nån vecka framöver! Mvh leg lekledare ;)
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Vad tror ni om att hitta på nåt hästigt nån gång? Jag och många andra är inte direkt hästaktiva just nu, men det vore ändå skoj att... Inte vet jag, åka och kolla på ponnytrav eller hopptävlingar eller...nåt! Bara det blir av tycker jag att det vore kul. :)

Måste det vara just ponnytrav? Jag är kollar gärna trav på Valla, är ju V75-finaler nån gång i november.

Vad är fb-mejltråd?
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Måste det vara just ponnytrav? Jag är kollar gärna trav på Valla, är ju V75-finaler nån gång i november.

Vad är fb-mejltråd?

Nej såklart behöver det inte vara just ponnytrav! :) Jag har aldrig varit på varken trav eller galopp faktiskt, vore kul att se.

Med Fb-mejltråd menade jag en mejlgrupp på Facebook.
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Jag tänkte gå på Sthlm Horse show. Ngn som vill följa med?
Jag kommer dock boka biljetter snarast så hör av er undan dan med ett meddelande till mig om ni vill följa med.:)
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Nån som är sugen på den där fikan som det pratats om i ett halvår? :p:d
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Nån som är sugen på den där fikan som det pratats om i ett halvår? :p:d

Jag är på! Antar att det är lika bra att bestämma ett datum och så får de som kan hänga på. För om man ska ta ett datum alla kan blir det nog aldrig av.
Jag föreslår en vardagskväll nästa vecka..?
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Jag vill gärna också träffa nytt folk... :) Jag kan dagtid och hela fredagar och lördagar.. :)
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

jag är sugen, men har lite knepigt med jobbtider - så bestäm ett datum så ska jag försöka komma loss :)
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Det har pratats (i fb-gruppen som vi gjort för att det ska var enklare att kommunicera, skicka pm så lägger jag till den som vill, där) om en fika på tisdag klockan 18, eller 19, är det något som passar er i tråden tro?
 

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
5 594
Senast: LaMagia
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 300
Senast: alazzi
·
Relationer Hej! Några kanske sett min tråd om att jag är nyinflyttad i Stockholm och känner mig lite ensam och skulle vilja lära känna lite nytt...
Svar
15
· Visningar
1 138
Senast: lil-sis
·
Relationer Som rubriken lyder, jag är nyinflyttad till Stockholm för att göra min masterutbildning. Jag flyttade in till min pojkvän som kommer...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 319

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp