Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Comatose

Trådstartare
Jag är ett stort fan av det här med Buketräffar (träffade några av mina bästa vänner i Sundsvall från Bukefalos). Nu är jag relativt nyinflyttad i Stockholm och även om jag har en del vänner här så skulle jag definitivt behöva några extra. Finns det några andra stockholmare här som vill träffa nytt folk?

Jag är 30 år, nyutbildad och just nu jobbsökande, intresserad av hästar även om det inte är något som jag pysslar med nu. Kanske skulle någon vara intresserad av att gå och simma någon gång i veckan, eller kanske ta upp ridningen, eller... tja, vad vet jag? Jag är rätt lätt att ha att göra med, gillar att diskutera allt från politik till hur man bäst sköter om sina krukväxter. Jag tror jag är rätt kul ibland, eller det är ju en smaksak förstås, men det känns viktigt att kunna skoja med sina vänner. Jag har en katt och bor på söder, är sällan svår att få med på en kopp kaffe, jag har inga barn, men gillar andras. :)

Nu känner jag att det här börjar bli lite av en kontaktannons, men det jag undrar är alltså om vi skulle kunna få till en Buketräff för lite folk som vill träffa lite nytt folk. Vad tror ni?
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Jag är på en buketräff i Stockholm, jag behöver träffa och lära känna nytt folk.
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Jag skulle också komma på en dylik träff :).
Du får organisera ihop nåt och skrapa ihop folk :idea:
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Vet du, en gång (kanske 2005?) var jag på en buketräff i Uppsala och då var både du och din man där. Kommer ihåg er för att ni verkade så himla trevliga och såg så himla kära ut. Vi var och käkade på en grekisk restaurang tror jag...

SÅ många buketräffar har jag inte varit på, (låter som jag inte gör annat?) ;) men det vore hemskt kul att ses igen.
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?