Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Comatose

Trådstartare
Jag är ett stort fan av det här med Buketräffar (träffade några av mina bästa vänner i Sundsvall från Bukefalos). Nu är jag relativt nyinflyttad i Stockholm och även om jag har en del vänner här så skulle jag definitivt behöva några extra. Finns det några andra stockholmare här som vill träffa nytt folk?

Jag är 30 år, nyutbildad och just nu jobbsökande, intresserad av hästar även om det inte är något som jag pysslar med nu. Kanske skulle någon vara intresserad av att gå och simma någon gång i veckan, eller kanske ta upp ridningen, eller... tja, vad vet jag? Jag är rätt lätt att ha att göra med, gillar att diskutera allt från politik till hur man bäst sköter om sina krukväxter. Jag tror jag är rätt kul ibland, eller det är ju en smaksak förstås, men det känns viktigt att kunna skoja med sina vänner. Jag har en katt och bor på söder, är sällan svår att få med på en kopp kaffe, jag har inga barn, men gillar andras. :)

Nu känner jag att det här börjar bli lite av en kontaktannons, men det jag undrar är alltså om vi skulle kunna få till en Buketräff för lite folk som vill träffa lite nytt folk. Vad tror ni?
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Jag är på en buketräff i Stockholm, jag behöver träffa och lära känna nytt folk.
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Jag skulle också komma på en dylik träff :).
Du får organisera ihop nåt och skrapa ihop folk :idea:
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Vet du, en gång (kanske 2005?) var jag på en buketräff i Uppsala och då var både du och din man där. Kommer ihåg er för att ni verkade så himla trevliga och såg så himla kära ut. Vi var och käkade på en grekisk restaurang tror jag...

SÅ många buketräffar har jag inte varit på, (låter som jag inte gör annat?) ;) men det vore hemskt kul att ses igen.
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Haha, vad roligt! Det är den enda vi varit på dessutom :D. Vad kul att du kom ihåg oss! Vi är fortfarande kära fast numer gifta :D

Jag träffade 2 andra mammor också när jag var gravid :). Bukefolk generellt är himla trevliga.
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Åh men jag vill komma! Har alltid tyckt du verkat så trevlig, och kommer Mitten också så kan jag gå dit och bli lite starstrucked och blyg!
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Herregud, kanske jag också.... Har aldrig varit på bukefträff och blev helt plötsligt mycket nervös över att överväga att delta! :o

Ska fundera på saken, följer tråden..
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Ev är jag på, men kan aldrig fredagar. Är snäll men lite läskig:D
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Va! Är det nån som minns mig här? Trodde jag var en sån där som bara smög omkring. Men vad skoj! (Och ja, tjenixen, du verkar så skönt rivig, häng med!)

Titta, vi verkar ju bli ett litet gäng! :D

Hyacinth - missade ditt inlägg, men du verkar också vara en sån där skön person, följ med!
 
Senast ändrad:
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Läskig? Du är ju så härlig som man kan bli!

Ev på jag med. :)
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Nähä!


Kommer kpist kommer jag, för då har jag nån att hålla i handen om jag blir akut blyg.
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

I mitt huvud ser jag era avatarer komma gåendes hand i hand. :D

Jag är på! :)
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Ja, det vore en rolig grej just nu. Men säger som andra här, om jag vågar...:o
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Jag är på! 33 år. Är sämst på krukväxter, rider jättesällan men älskar hästar. Simning är kul, har en brun hund som inte gillar andra hundar och jag bor på Söder.
Glömde bort att jag har två ungar också, 6 och 3 år...
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Äsch, vad är det värsta som kan hända? Att alla tycker att alla de andra är skittråkiga och vi genomlider en timmes tråkigt fikande. I bästa fall hittar vi schyssta vänner och det är ju inte så illa.
 
Sv: Någon som vill ha nya vänner i Stockholm?

Jag är på! 33 år. Är sämst på krukväxter, rider jättesällan men älskar hästar. Simning är kul, har en brun hund som inte gillar andra hundar och jag bor på Söder.
Glömde bort att jag har två ungar också, 6 och 3 år...

Kul med fler söderbor! :)
 

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
5 594
Senast: LaMagia
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 305
Senast: alazzi
·
Relationer Hej! Några kanske sett min tråd om att jag är nyinflyttad i Stockholm och känner mig lite ensam och skulle vilja lära känna lite nytt...
Svar
15
· Visningar
1 138
Senast: lil-sis
·
Relationer Som rubriken lyder, jag är nyinflyttad till Stockholm för att göra min masterutbildning. Jag flyttade in till min pojkvän som kommer...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 319

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp