Namn på "företag"

Lycanthrope

Trådstartare
Jag ska göra ordning hemsidan med tavlor osv eftersom så många är intresserade. Tänkte att det var dags, så jag har en portfolio på ett ställe och lite sånt!

Men jag vet inte vad jag ska kalla "företaget" (ska inte köra på så seriöst riktigt än).

Ska man använda sitt namn bara? Vad ser bäst ut?

Elvira Johansson? (heter inte johansson ;))
På deviantart heter jag Suspirias men det kanske inte riktigt passar att köra med på en hemsida som förhoppningsvis ska bli mer åt det seriösa hållet, och såsmåning ett företag på riktigt.
Har ett väldigt ovanligt efternamn och är den enda i sverige med namnet.
 

Liknande trådar

Gnägg När man läser "föl-namns-trådarna" inser man ju verkligen kreativiteten hos uppfödarna när det kommer till namnvalen. Det är...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
4 620
Senast: Mimmimamma
·
H
Hästmänniskan Jag mailade på en häst som visade sig stå i utlandet. Intresset trappades då av väldigt fort. Hur som helst så var jag lite nyfiken på...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
20 281
Senast: vallhund
·
A
Hästmänniskan ibland är det så att jag nästan baxnar. Det är så att jag honom kort är ute efter en ny häst och min kusin tipsade mig om en hemsida...
Svar
5
· Visningar
1 359
Senast: Arg
·
Utrustning I slutet av augusti beställde jag ett träns mot postförskott. På hemsidan står det att deras mål är att kunden ska ha tränset innom 10...
Svar
18
· Visningar
1 328
Senast: Elshacera
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023

Omröstningar

Tillbaka
Upp