Fast jag tror att @CillaW har rätt bra koll på hur det vanligtvis går till/ska gå till.
Möjligtvis, men det är ju dumt att det inte ges något intyg när det uppenbarligen gör det :P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast jag tror att @CillaW har rätt bra koll på hur det vanligtvis går till/ska gå till.
Det kan de säkert. Men varför?
Eh...Möjligtvis, men det är ju dumt att det inte ges något intyg när det uppenbarligen gör det :P
Eh...
Fast om man faktiskt läser tråden så förstår lätt man vad @CillaW skriver.Oj, det blev fel. Jag menar att det är dumt att säga att det inte ges intyg, när det faktiskt ges intyg ibland!
Fast om man faktiskt läser tråden så förstår lätt man vad @CillaW skriver.
Oj, det blev fel. Jag menar att det är dumt att säga att det inte ges intyg, när det faktiskt ges intyg ibland!
Om "man" läst. Ja.Gör "man"? :P Inte jag iallafall. Hen skriver att det inte skrivs något intyg om man inte ber om det. Men uppenbarligen behöver man inte alltid be om det![]()
På en begäran skrivs SJÄLVKLART ett intyg. Men inte är det så att de ställer diagnos, gratulerar och skickar med ett intyg på vägen ut.
Eftersom @Saeta och jag tillhör samma neuropsykiatriska mottagning så kan vi väl konstatera att där får man ett intyg vid diagnos UTAN att be om det.
Om "man" läst. Ja.
Vill man inte förstå så då blir det svårt.Nope, inte jag.
Jag missförstår tydligen också så förklara gärna? För det jag läser är att både @Saeta och jag måste ovetandes om det ha bett om att få intyg eftersom vi fått det, trots att vi båda vet att vi inte bett om det. Att acceptera att förfarandet är olika på olika mottagningar verkar inte gå för er andra? :/Fast om man faktiskt läser tråden så förstår lätt man vad @CillaW skriver.
Vill man inte förstå så då blir det svårt.
Fasen vad nedlåtande. Har du missat att tråden handlar om en diagnos som tenderar att kunna innebära att man tolkar annorlunda?Vill man inte förstå så då blir det svårt.