Bukefalos 28 år!

Nån mer än jag...

Maira

Trådstartare
...som tycker att prinsessan M:s blivande make ser osympatisk ut?

En åsikt helt utan bakgrundsfakta... :angel:
 
Sv: Nån mer än jag...

Å andra sidan ska man inte döma hunden efter håren...
Det jag läst så verkar han vara väldigt hygglig. Förutom när han gav fingret åt nån paparazzifotograf.
 
Sv: Nån mer än jag...

Jag tänker inte ens så innan jag träffat/hört personen. I går intervjuvade de honom lite snabbt i tv. Verkade mycket trevlig.
 
Sv: Nån mer än jag...

Jag tycker att han ser ut som en rik, välutbildad finansman i karriären med överklassbakgrund med allt vad det innebär i form av självförtroende och annat. Vilket förmodligen är precis vad han är.
 
Sv: Nån mer än jag...

Jag får precis samma vibbar men det kanske bara är överklassigheten som lyser. Madeleine verkar inte särskilt trevlig heller. Men vad vet man.
 
Sv: Nån mer än jag...

Jag tycker bara det ser ut som om han tycker Madde luktar illa när han tittar på henne. Men det kanske hon gör iofs....
 
Sv: Nån mer än jag...

Jag tror att han matchar Madeleine ganska bra. Jag får riktigt dåliga vibbar av henne, hon verkar sjukt otrevlig, brattig och ytlig, och Chris verkar inte heller ha så mycket djupt tankeinnehåll heller.

Hon är ju inte direkt intresserad av att representera Sverige, hon vill mest leva jetset-liv och glida runt på röda mattan i USA. Men klart att hon inte abdikerar, hon vill ju ha apanaget :angel:

Tänk att det kan vara så olika. Carl Philip och Victoria verkar ju vara varma och fina människor, men Madeleine, usch...
 
Sv: Nån mer än jag...

Det va uppenbarligen inte bara jag ;)

Han ser ut som att han kommer göra livet "jobbigt" för henne..
Nu känner jag inte "Madde" men hon ser åtminstone trevligare ut än Chris gör.
Han ser som nån sa ut som en arrogant överklass "snobb".. Inte ens när han ler ser han ut som om ATT han ler. Det når liksom inte ögonen ...
 
Sv: Nån mer än jag...

Tänk vad olika man kan se det, jag har fått intrycket att M jobbar ideéllt på Childhood, lever på sin förmögenhet och hjälper behövande barn medan CP mest kör racing.

Verkligheten behöver ju inte vara som det ser ut menar jag. :)
 
Sv: Nån mer än jag...

Tänk vilken tur att det inte är ni som ska gifta er med killen då..! ;)
 
Sv: Nån mer än jag...

Jag tror att han matchar Madeleine ganska bra. Jag får riktigt dåliga vibbar av henne, hon verkar sjukt otrevlig, brattig och ytlig, och Chris verkar inte heller ha så mycket djupt tankeinnehåll heller.

Hon är ju inte direkt intresserad av att representera Sverige, hon vill mest leva jetset-liv och glida runt på röda mattan i USA. Men klart att hon inte abdikerar, hon vill ju ha apanaget :angel:

Tänk att det kan vara så olika. Carl Philip och Victoria verkar ju vara varma och fina människor, men Madeleine, usch...
här har vi koll förstår jag...
Madeleine bor i USA för att kunna leva svenssonliv utan paparazzi utanför dörren hela tiden och hon gör vad hon kan för att undvika röda mattor och offentlighet.
Hon har inget apanage, hon lever på egna pengar. Hon får ersättning de gånger hon gör något för att representera Sverige, men inget apanage.

Jag tycker inte heller att Chris ser särskilt sympatisk ut, men det är inte jag som ska gifta mig med honom och hon som ska göra det ser ju lycklig ut. Så han har förmodligen sidor som inte syns på fotografier...
 
Sv: Nån mer än jag...

Jag tycker inte heller att Chris ser särskilt sympatisk ut, men det är inte jag som ska gifta mig med honom och hon som ska göra det ser ju lycklig ut. Så han har förmodligen sidor som inte syns på fotografier...


:bow: *håller med*


*kl*

Bara för denna tråden var jag tvungen å kolla in deras hemsida, och min första tanke var att *shit* Va Madde var lik Drottning Silvia!?
 
Sv: Nån mer än jag...

ste_christening__7745593.jpg



Bildgooglade lite på han, och det finns ju både bra och dåliga kort, som på de flesta människor ;)
 
Sv: Nån mer än jag...

Killen är ju pressad.
Kolla vilket spektakel han måste gå igenom för att få gifta sig med kvinnan han älskar.
Kan man se annat är sammanbitet missnöjd ut under sådana förhållanden?
Det här är en man som är van vid att styra sitt eget liv och just nu skuffas han runt som ett tillbehör på ett litet konstigt lands PR-spektakel.
 
Sv: Nån mer än jag...

Jag tror att han matchar Madeleine ganska bra. Jag får riktigt dåliga vibbar av henne, hon verkar sjukt otrevlig, brattig och ytlig, och Chris verkar inte heller ha så mycket djupt tankeinnehåll heller.

Hon är ju inte direkt intresserad av att representera Sverige, hon vill mest leva jetset-liv och glida runt på röda mattan i USA. Men klart att hon inte abdikerar, hon vill ju ha apanaget :angel:

Tänk att det kan vara så olika. Carl Philip och Victoria verkar ju vara varma och fina människor, men Madeleine, usch...

Haha! Jag håller helt med. Ogillar Madeleines attityd skarpt och Chris ser ut som om han inte är det minsta kär utan nästan rynkar på näsan.
 

Liknande trådar

L
Hat
Relationer Dethär kanske är en konstig fråga så ursäkta då. Men jag undrar om ni hatar någon? Eller har gjort nångång? Alltså jag menar inte som...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
3 301
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Jag åt pasta med pesto och tomater. Tyckte det smakade lite som stallukt. :confused: Brukar ni också uppleva att saker smakar eller...
2
Svar
24
· Visningar
765
Senast: sjoberga
·
L
Tjatter Istället för att disskutera om det i Mello tråden så tänkte jag göra en tråd om allmän bildning! Så tillexempel vad det är och vad man...
26 27 28
Svar
542
· Visningar
18 779
Senast: hastflicka
·
Juridik & Ekonomi Lite kort: dottern köpte en års-"prenumeration" från Adobe, då hon skulle gå en onlinekurs i digital kommunikation och behövde...
2
Svar
20
· Visningar
939
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp