Nån som är vaken?

chandelier

Trådstartare
Jag sitter på ett tåg och har allt annat än roligt, helt omöjligt att somna och killen i sätet framför snarkar och pratar i sömnen - vilket i och för sig är ganska så underhållande.
Men är nån vaken och vill prata lite? :)
 
Ingen vaken alltså? Vafan buke det är måndags natt mitt i sommaren hur kan man göra annat än att hänga här då?
Ja i värsta fall får jag prata med mig själv... Träsmaken i arslet börjar infinna sig. Tur man är lättroad! Sitter och lyssnar på punkrock ala högstadiet och fnissar för mig skälv hur rolig jag är emellanåt.

VAKNA BUKE!
 
Dagens konstaterande: de är snåla med värmen på sj tågen, men mobiltäckningen är mycket bättre längs östkusten än i inlandet! Eluttagen de har de små rackarna gömt mellan sätena istället för uppe i taket! Hejjagåkerinteallstågförsällan
 

Liknande trådar

Relationer Jag bor med familj man och två barn i skolpliktsålder i Göteborg, träffen är i Dalarna en lördag i september. Med kalas så lär bli sent...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 041
Senast: lil-sis
·
Relationer Jag är en arbetande småbarnsförälder till två barn som är mycket energiska, aktiva och säger vad de tänker all vaken tid. Även min man...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 400
Senast: Fruentimber
·
Kropp & Själ Jag är så trött, så trött hela tiden. Det är svårt att få upp på morgonen, och jag har alltid varit morgonpigg. På kvällen somnar jag...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 780
Senast: tornblomma
·
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 017

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Rintränings- och utställningstråd
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp