Bukefalos 28 år!

nån som har provat?

Sv: nån som har provat?

Men gud så smart!
Nåt sånt ska jag med fixa, så får man både fler ytor att ställa bråte på (läs: fler grejer för katterna att välta och sova på) och lite snyggare i kattlådehörnet.
Får hålla mej framme när grannen byter kök :d
 
Sv: nån som har provat?

Men gud så smart!
Nåt sånt ska jag med fixa, så får man både fler ytor att ställa bråte på (läs: fler grejer för katterna att välta och sova på) och lite snyggare i kattlådehörnet.
Får hålla mej framme när grannen byter kök :d

Synd bara att vi flyttat till nybyggt.... Tar ett tag innan nån tänker byta kök...:(
 
Sv: nån som har provat?

Har en citymail låda och har tidigare haft akvarium med så höga kanter att absolut ingenting någonsin kunde komma utanför eller skvättas över kanten (men de drog ner en massa närliggande bråte i lådorna...)
 

Liknande trådar

Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
867
Senast: Hazel
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 582
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 182
Senast: Amha
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 964
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp