Bukefalos 28 år!

Nationaldagsgaloppen (ulvspel)

Leken har knappt börjat och det är redan på sida 6, tror att ett frågetecken hade passat mig utmärkt som avatar i denna lek också :confused::nailbiting:
 
Fast då brukar man kunna lista ut vem den hör ihop med, så det underlättar faktiskt med dubbelnick.

Ja, jag håller med. Fast det blir nog svårare nu när det inte är så många som har dubbelnick. När alla har det brukar man ju kunna ta till uteslutningsmetoden om man inte listar ut det.
 
Leken har knappt börjat och det är redan på sida 6, tror att ett frågetecken hade passat mig utmärkt som avatar i denna lek också :confused::nailbiting:

Hade jag vetat det hade jag inte varit ?
:angel:

Men det är ju tur att du bytt och inte har frågetecknet längre @OutOfService - inte nog att man skulle hålla reda på dubbelnick och nya avatarer på folk - man skulle även behöva hålla reda på att ni två delade samma avatar! :confused:
 
Seriös iformation från LL:

Hoppas alla är införstådda med att jag skrev fel i lekstarten och att första loppet går... eh första DL är ikväll kl 22.

Och om någon spelare lyfter upp att det varit lämpligt att skriva ovanstående i avvikande färg håller LL helt med, men hittar inte likhetstecknet på sin telefon.
 
Kan trösta @CaisaLundblad och @bumpo att jag inte byter avatar. Helt enkelt för att det inte finns någon bild när mitt vackra sto galopperar. Hon vet inte hur man gör. :crazy: :angel:

För övrigt, för den intresserade, kan jag meddela att jag fortfarande är sjuk och sängliggandes. :wtf:

Därför skall jag roa mig med att läsa hela leken igen och se om jag snappar upp några ledtrådar.
 
Ok, mina tankar so far, efter att ha sållat i allt OT.

Jeffery är väldigt uppmuntrande mot SvartaAnkan. Hennes dubbelnick?

OutOfService. Smörar för LL. Behöver inte betyda att hon är ond, men det är misstänksamt...

Paddington resonerar kring riskerna med dubbelnick.

SvartaAnkan. Skämtar om hattar, vilket fick mig att reagera. Är det inte ulvarna som hänger upp sig på hattmode?
 
Kan trösta @CaisaLundblad och @bumpo att jag inte byter avatar. Helt enkelt för att det inte finns någon bild när mitt vackra sto galopperar. Hon vet inte hur man gör. :crazy: :angel:

För övrigt, för den intresserade, kan jag meddela att jag fortfarande är sjuk och sängliggandes. :wtf:

Därför skall jag roa mig med att läsa hela leken igen och se om jag snappar upp några ledtrådar.

Så du tar med dig en märr som inte kan galoppera på en galopptävling?! :eek: Misstänkt! ;)

@bumpo Håller med Peppar, är det inte mer en ostudsande rökoval nu typ...? :D
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 233
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 031
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 492
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 793
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp