Bukefalos 28 år!

Nationaldagsgaloppen (ulvspel)

Fast även om det är fler onda så är det ju två ggr så många fler goda också (om man räknar tredjedelsregeln), så jag vet inte om man kan säga att det kommer att bli så mycket lättare för att det är fler onda än normalt, det är ju även fler goda än normalt.

Alltså lite av grunden i leken är väl att man ska kunna lista ut vilka som är ulvarna på hur de samarbetar och det är ju lättare när det ha gått ett tag i leken och på så vis blir det ju lättare när en lek håller på länge och det gör den ju ofta när det är många deltagare.

Annars håller jag med.
 
Det var ju det jag menade ;)
Sedan har jag för mig att det var i höstas det blev väldigt stort tryck på att vara LL en stund så då kan man nästan säga att det fanns en informell kölista ;)

Okej, då är jag med, tror jag.

Nu till den här leken är det ju stort deltagar intresse hoppas det fortsätter.
 
Nu har jag en avatar, tillsvidare, i brist på andra. Första gången jag red på min 2,5 åring (ja, jag brukade rida in mina hästar i grimma).
 
Nu har jag också hittat leken!
Riktigt kul tema. Men ack så svårt det kommer att bli med så många deltagare.
 
Förlåt. . Lyncha mig inte nu bästa LL @Myrten men jag ville också passa in med avatar :D :o

Det är bara när jag själv spelar jag vill förbjuda avatarbyte. @Sasses typ fem olika var väldigt förvirrande i förra leken. När jag är LL däremot, då får deltagarna gärna byta avatar, speciellt så länge det rör temat. Sådant gillar LL.

@Niyama tycker jag nog det vore trevligt att se en snygg avatar till, men @glömmerallt känns faktiskt helrätt med frågetecken.

Det skulle varit femtielva smileys, men ni vet min telefon..
 
Alla bara ändrar sina avatarer och gör mig sjukt förvirrad! :crazy: Känns som en bunt helt nya spelare... och så Cirkus och glömmerallt. :D


edit: Sådärja, samma motiv men en bild som passar temat bättre. ;)
 
Senast ändrad:
@glömmerallt känns faktiskt helrätt med frågetecken.

Å för varje avatarbyte blir det bara mer och mer jag. Det symoliserar så fint att jag känner mig frågande till att det nästan bara verkar vara dubbelnick för nästan alla bilder är ju nya.

Hur många till nick tillåter du per person? Jag känner att det blir lite orättvist om tex. cirkus och hedinn har fem nick var faktiskt:arghh:
 
Å för varje avatarbyte blir det bara mer och mer jag. Det symoliserar så fint att jag känner mig frågande till att det nästan bara verkar vara dubbelnick för nästan alla bilder är ju nya.

Hur många till nick tillåter du per person? Jag känner att det blir lite orättvist om tex. cirkus och hedinn har fem nick var faktiskt:arghh:

Allt kan ju hända i ulvpel, men fem nick var - herregud, hoppas verkligen att det inte är så
 
Alla bara ändrar sina avatarer och gör mig sjukt förvirrad! :crazy: Känns som en bunt helt nya spelare... och så Cirkus och glömmerallt. :D


edit: Sådärja, samma motiv men en bild som passar temat bättre. ;)

Och hur kommer det sig att du nämner just Cirkus och GA? Finns ju fler som har samma avatar som tidigare. Misstänkt! :cautious:
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 431
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 529
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 888
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 277
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp