Bukefalos 28 år!

Nationaldagsgaloppen (ulvspel)

@CaisaLundblad tack för att du förklarar mina tankar så @dramatik förstår mig. :)

Att jag tar med mitt norska fullblod på kapplöpning är förstås för att hon skall bli inspirerad av alla andra och börja galoppera! :idea:

Men känner jag henne rätt kommer hon bara förföra någon stackars hingst och skaffa sig en oäkting. :nailbiting:
 
Ok, mina tankar so far, efter att ha sållat i allt OT.

Jeffery är väldigt uppmuntrande mot SvartaAnkan. Hennes dubbelnick?

OutOfService. Smörar för LL. Behöver inte betyda att hon är ond, men det är misstänksamt...

Paddington resonerar kring riskerna med dubbelnick.

SvartaAnkan. Skämtar om hattar, vilket fick mig att reagera. Är det inte ulvarna som hänger upp sig på hattmode?
Nej det är inte bara ulvarna som tycker att hattmode är viktigt - för mig är det ytterst viktigt att min hatt utklassar ulvarnas. Att du tycker att det är konstigt att goda sidan tänker på sina hattar får mig snarare att reagera på dig - tycker du alltså att ulvarna ska få vinna hattävlingen?

Var är Jeffery väldigt uppmuntrande mot mig?
 
Den här kommentaren svarar du:



Alltså drog jag slutsatsen att @Jeffery uppmuntrande dig.
Nja, jag tolkade det som att Jeffery just hade skaffat en egen avatar (vad jag hade sett hade han just bytt till en med galopptema), och eftersom jag nyss också hade skaffat en med lektema så var det nog snarare jag som uppmuntrade honom och tyckte att det var kul att vi hade skaffat avatarer som passade temat. Vi var ju först såvitt jag såg.
 
Högst förvirrande... Men jag törs inte säga om det är ulvigt eller inte så här tidigt i leken... Kommer dock fortsätta att ha ögonen på SvartaAnkan.

Ha! Precis som om jag inte skulle ha ögonen på alla tjugoen... Bäst att sova lite tror jag...
 
:pFörvirrad LL undrar om hon glömt all sin grammatik eller om hon inte just nu pratar om sig själv i tredje person?

Andra person singular är väl "du"?
 
:pFörvirrad LL undrar om hon glömt all sin grammatik eller om hon inte just nu pratar om sig själv i tredje person?

Andra person singular är väl "du"?
Nu tycker Jeffery att LL inte ska röra ihop den här tråden mer än nödvändigt.
Eller menar du att de högadliga gentlemännen och gentlekvinnorna på Grand National har fel?
 

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 499
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 182
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 603
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
10 052
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Ridskoleryttare
  • Tungband

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp