Nikon D40 eller Canon EOS 400D ?

Sv: Nikon D40 eller Canon EOS 400D ?

ja, jag har inte tjafsat om vilken som är bäst, så det inte är mig ni syftar på, utgick från att båda är lika bra, men att jag rekomenderade canon mer eftersom att jag hört klagomål om nikon och att jag själv är så nöjd med min canon.
:angel:
 
Sv: Nikon D40 eller Canon EOS 400D ?

Jag syftar inte på någon. Men det verkar ju vara som mellan saabägare och volvoägare. Men det mesta verkar vara sagt med glimten i ögat:).

Jag har också en canon, som jag är supernöjd med, men jag är ju bara en glad amatör (men vill lära mig mer såklart!).
 
Sv: Nikon D40 eller Canon EOS 400D ?

ja, ja jag är inte på forum för att bråka direkt om vad som är bäst :D
men man har ju rätt å säga sin åsikt utan att någon annan ska komma å överprestrera med siffror man ej behöver :angel:
och jag tycker fortfarande att canon är bäst, hehe :D

en kompis till mig funderar ju på å köpa ett system.. och hon har svårt å välja mellan nikon och canon, men hon börjar luta mer å canon(tro inte att jag smutskastar nikon) utan jag har sagt: vill du ha mer hjälp ifrån mig så ta en canon som jag redan förstår mig på. men du kan lika gärna ta en nikon så jag får testa dom mer ^^
och så hade hon pratat med en fotograf.. och han gillade canon bättre.. så ja.. vi får se vad det blir.. eller hur sofie? :p
 
Sv: Nikon D40 eller Canon EOS 400D ?

Mycket, mycket ångestladdat måste jag säga :angel:
Men det lutar jut nu åt Canon för nästan alla mina kompisar har en Canon som de stor trivs med, vissa har haft Nikon men de tyckte att de fick ut mera av Canon. Så vem vet? :D
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Fordon Jag bor i Valdres. Allt här lutar, mer eller mindre brant. Dessutom är det is och snö oktober-april. Förra bilen (Caddy) hade en knapp...
Svar
18
· Visningar
1 638
Senast: Jeffery
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
6 906
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 300
Senast: Calmiche
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 106
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp