nu har jag sagt åt tody

Ja, jag tror definitivt han "vuxnade till". Att få vara lite mera fri och vild måste ha gett honom mera självinsikt.. Om marsvin har någon sån ;)

Det var jättekul att titta på honom när han hela tiden utforskade sin nya värld.. När han smakade på olika växter, och försökte avgöra om de var ätliga eller inte... Man verkligen såg hur han tänkte på saken. Först fick han småsmaka på allt, senare kunde han känna igen växter på lukten, till slut gick han på känsel när han betade, så han kunde plocka ut just klöver bland andra bladväxter.

Av alla djur som jag har haft, så tror jag att råttor och marsvin har varit de mest givande. Men råttorna lever inte så länge.
 

Liknande trådar

Övr. Djur Hej! Hoppas på att det finns någon hamsterkunnig här inne, försöker läsa på så mycket som möjligt men min kunskap räcker inte till just...
Svar
4
· Visningar
1 187
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 814
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Vi har en hundvalp på 5 månader som gör utfall mot katterna vid maten. Vi har alltid gjort så att hon får äta själv i köket men ibland...
Svar
18
· Visningar
951
Senast: Praefatio
·
Övr. Djur Hej alla fina! För några månader sedan tog vi hand om två hamsterbröder som förra ägarens små barn inte ville ha kvar. Nu har deras...
Svar
7
· Visningar
865

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp