L
linneaforss
på tredje försöket så klarade vi hela banan i Galopp och rev inte en enda boll
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det var verkligen tokkul idag!Även fast jag rev 1 boll i varje runda. Men hon var pigg å gla' å tycker att det här är kul, hon laddar ordentligt när man passerat starten å sen é re bara å hålla i sig å hinna styra, he he...
![]()
Känns verkligen segt å behöva vänta till våren för att få prova på riktigt, vart ju så himla peppad idag!Fast filmen har jag inte vågat se ännu, kanske ser för bedrövligt ut...
![]()
//M
Ja Hihihon var verkligen peppad din dam
Min med för den delen!
hur långt har du till vilsta/rölagg? tänkte jag har inte sett dig på några andra träningar!
![]()
Hej! Det är jag, Ulrika som skriver.
Vad bra att ni hade roligt! Det hade jag med. Bra att vi kunde hjälpas åt att plocka fram och tillbaka banan. Nästa körträning i Vilsta ridhus är den 3/12. Vi får se vad vi hittar på då.
Corall gick bra, men jag måste raka av mer päls! Oj vad sakta han torkar upp i pälsen nu vintertid.
Vad roligt det var att få se din nya fina vagn Linnea! Lycka till i framtiden!
Måste jag lägga upp bilderna på en server för att kunna visa dem?
Inga bilder inne från ridhuset, men en på Ulrikas (Inelin) supersötauppfödning, kommer nu inte ihåg namnet på honom (Dante?), utanför ridhuset efteråt. Blandar ihop med den andra lika söta som oxå var där...
![]()
Å en på Snoffan från uppvärmningen innan, dåligt ljus blev dålig bildkvalité...
![]()
Selen är en Ideal finsele fast den bruna varianten. Om Felicia inte är tokstor så har Qvip en sådan brun sele i ministl som hon vill sälja. Den är bara anv 1 ggn å så himla fin!
//Marika
Då provar jag att lägga upp två bilder. Här har vi shetlandsponnyn Magnet.
![]()
okejfina bilder!!
Ja, det beror ju så klart på om den passar, vad tror du hon ska ha för den?
Felicia är ju rätt grov....![]()
Kan du be henne ta bilder på den?![]()
Föresten blev filmen bra?
Om du ulrika fick några bilder på felicia så kan du gärna mejla!![]()