Nu skäms jag nästan...

boccia

Trådstartare
Har ju varit på stackars Domino att inte smita före i bebisfödarkön, nu kanske jag är på väg att göra precis det... :o :angel:
Inga värkar ännu, men blodblandade slemmiga klara flytningar, precis som jag hade när slemmis gick dagen innan min förra förlossning. Har varken haft sammandragningar eller förvärkar öht, men det hade jag ju inte förra gången heller.
Ska till BM imorgon fm, får se vad hon säger.

Passar på att be er som har BF före mig att be om ursäkt ifall jag inte lyckas knipa till på måndag.:D

Ps. har ingen Buke-reporter, men kanske kan lösa det iaf. Ds
 
Sv: Nu skäms jag nästan...

Fy skäms på dig, smitare! :devil:

Nej, jag bara skojar. Spännande med alla bukebäbisar som är på gång nu, jag har fullt upp med att hänga med i svängarna!
 
Sv: Nu skäms jag nästan...

Fy skäms på dig, smitare! :devil:

Nej, jag bara skojar. Spännande med alla bukebäbisar som är på gång nu, jag har fullt upp med att hänga med i svängarna!

Jag ska knipa allt vad jag kan om det kommer igång, kan ju inte tränga mig ju...;)
 
Sv: Nu skäms jag nästan...

Tack... Men Jolanta hann erbjuda sig först. ;)
Just nu är det hur lugnt som helst, blödningen har stannat av och BM trodde nog att det skulle ta några dagar till innan det är dags, så jag kanske slipper knipa. :D
 
Sv: Nu skäms jag nästan...

Jag smet före kön 2 veckor...det var INTE populärt... :angel::D

Min slempropp gick på fredagen och på måndagen föddes Emil. Hade heller inga värkar eller samandragningar övht förräns sent på söndagkväll.

Spännande, hoppas att det är på G för din del. :)
 
Sv: Nu skäms jag nästan...

Oki, bra. Bara vi får rapporter så e jag nöjd:D
 
Sv: Nu skäms jag nästan...

Åh vad spännande, Boccia!!
Hoppas det händer något nu och att du får snosa bebis i helgen!
Önskar lycka till!

Här har det inte hänt något mer, förutom att de slajmiga grönaktiga flytningarna fortsatt.. ;) Har mina misstankar om att det är slemmisen ändå. :banana:
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Innan ni läser, mitt tangetbrd är krångligt, så det finns en hel del stavfel!!! so, here we go..... Fredag 20/11...
2
Svar
37
· Visningar
4 818
Senast: sweet_extraa
·
Gravid - 1år Jag är öppen 2 cm och "mogen". - Du kommer inte gå över tiden, sa läkaren till mig. (BF på lördag) :eek: Efter BM-besöket igår...
Svar
8
· Visningar
1 387
Senast: eyz
·
Gravid - 1år I måndags kväll, vid 18-tiden, fick jag en pytteliten blödning och sen tog "mensvärken" i rejält under några timmar. Efter 3 timmar...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
9 621
Senast: TinyWiny
·
Gravid - 1år Här kommer min underbara förlossning som jag mer än gärna delger mig av for en positiv bild av hur det kan vara! Orkar dock inte fixa...
Svar
8
· Visningar
2 180
Senast: paradiset
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp