Sv: Nu vill jag veta ALLT...
Hehe, tack för alla svar

.
Vad fint tränset var på Arrow, har faktiskt kollat en del på det också då jag var mycket inne på Hubertus men var tveksam eftersom min har ganska stort huvud (dvs. brett) om jag skulle välja ett med vanliga remmar i stället. Men man kanske inte tänker så mycket på det i omed att nosgrimman är bred? Sugen vart jag i alla fall när jag fick se det nu
Och jag vill också (!) ha brun utrustning till Landora. Det är ju mycket finare , längtar nästan efter att hon ska bredda ur sig sadeln så jag ska kunna köpa ny (eller beg.) igen

Då ska jag verkligen försöka anstränga mig för att försöka på tag på en som är brun.
Och sadeln är också jätte fin
Jasså det var ett par Pikeur Lugana.

Sådana har jag funderat på fast bruna, dom säljer dom på Granngården här för ca 900 kr har jag för mig. Vart har du köpt dina och vad gick de på? Jag har ju en jättefin beige kyra jacka och nu har jag redan två par creme/ljusa ridbyxor och det är tillräckligt för det ser för "mycket" ut med både beige jacka och ridbyxor.. har ju dessutom en förkärlek till cremefärgade schabrak också..
OK synd att du inte hade bild på täcket, väldigt nyfiken på hur det såg ut. Men dina schabrak är i alla fall väldigt fina.

Stod och sneglade på ett på mässan men det kostade ca 200 kr där jag såg dom och på GG har jag sett nåt för ca 160 kr tror jag :smirk: så det kändes bara onödigt att släpa på när det dessutom var dyrare..
Haha det märket har jag inte hört talas om förut

(ang. stövlarna).
Vilket märke var det på dina nya? Tyckte att dom var så himla snygga!
Ni ser ju i alla fall himla fina och välmatchande ut!
*sorry alla er andra ,att jag sabbar tråden lite med alla frågor till centaur*