Ny mobil, HJÄLP?!

D

dressyrpinglan

Har köpt en ny mobil, en samsung SHG E370.

När jag först skulle ladda den lyste det på fronten av mobilen...sen när jag öppnade den så lyste knapparna. Men sen när jag stängde den igen så lyser inte fronten. inte heller när jag sätter i laddaren igen efter att ha tagit ut den. Den går inte att sätta på men den lyser iallafall när jag öppnar den när laddaren sitter i. Måste jag vänta på att den ska ladda klart eller vad?

Jag är van vid nokiamobiler och de går snabbt att ladda upp och man ser att de laddar. De kan man ju även sätta på under tiden...

Snälla hjälp, förstår inte om det är något som är fel med min telefon :confused: ska det vara så? hur länge ska jag vänta *otålig*?
 
Sv: Ny mobil, HJÄLP?!

Läs instruktionsboken...Där står hur lång tid det tar att ladda telefonen + allt annat du frågar om ;)
 
Sv: Ny mobil, HJÄLP?!

Nejdu!!! Det står ingenting alls om laddningtid eller nåt! Har läst den flera gånger :) :confused:
 
Sv: Ny mobil, HJÄLP?!

I manualen står det hur mobilen anger att den är full-laddad eller har lite batteri.
Har du inte manualen kan du hitta den på hemsidan.
 
Sv: Ny mobil, HJÄLP?!

Det står att den anger en varningssignal vid urladdning, men det står INGENTING (vare sig under batteri-laddning etc. eller felsökning) om hur det ser ut när den laddar/är fulladdad. :confused::confused:
 
Sv: Ny mobil, HJÄLP?!

okeej, får låta den ligga laddad över natten :)
 
Sv: Ny mobil, HJÄLP?!

Jag kan ju meddela att den fortfarande inte fungerar :( är nog något fel på den så att jag får lämna tillbaka den...
 
Sv: Ny mobil, HJÄLP?!

Är den påslagen då?? Ingen av mina telefoner har slagit på sig på egen hand när de varit nya och fulladdade.
 
Sv: Ny mobil, HJÄLP?!

Det är ju det som är grejen, den GÅR INTE att sätta på. Man ska hålla in röd lur, men den slås inte på. Jag har läst bruksanvisningen och det är inte alls krångligt. ska åka och byta nu iaf :)
 
Sv: Ny mobil, HJÄLP?!

Låter kanske dumt, men du kanske håller in knappen för länge så den hinner stängas av igen direkt?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Vart vänder man sig när man inte kan få hjälp av vården? Jag fungerar inte på arbetet, min hjärna lägger av och den står liksom och...
2
Svar
38
· Visningar
2 019
Kläder & Bli fin Helt sjukt! Jag och två kompisar ska på Mello i Eskilstuna i februari. Jag som inte ens vet var Eskilstuna ligger på kartan..... På...
2
Svar
31
· Visningar
1 974
Senast: kamomillo
·
Kläder & Bli fin Behöver hjälp med att köpa ny väska. Har hittat 2 potentiella: Gillar denna men är inte säker på att det går ner en 50 cls flaska i...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 750
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 273

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Guldfasanerna
  • Uppfödare som slutat svara

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp