@Emtherlia Grattis!
//r, med inga planer på att gifta sig, men som ändå inte kan låta bli att följa tråden...=P
//r, med inga planer på att gifta sig, men som ändå inte kan låta bli att följa tråden...=P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, resa är in inräknat.@Rumpnissen är även resa inräknat i er budget? Hittade ni några fina ringar?![]()
Det ska ju stå att resa inte är inräknat!Nej, resa är in inräknat.
Ja, visst hittade vi ringar! Jag beställde den här:
och sambon den här:
Jäklar vad dyrt brudbuketter är! Tror jag istället kommer köra på en lilja med ett par kallor. Det kan väl bli somrigt och fint?![]()
Jäklar vad dyrt brudbuketter är! Tror jag istället kommer köra på en lilja med ett par kallor. Det kan väl bli somrigt och fint?![]()
Vanliga buketter kastar man inte på sina gäster?Men vad är skillnaden mellan "bukett" och "brudbukett"? Förutom det fördyrande ordet "brud", då?
Men vad är skillnaden mellan "bukett" och "brudbukett"? Förutom det fördyrande ordet "brud", då?
Så är det nog!Tror de sätter samman den på ett annat sätt? Tror mest det är prisskillnad just på grund av att det är till bröllop![]()
@Petruska
På borden ska jag se om vi kan plocka lite sommarblommor i mammas och pappas trädgård och kanske på några ängar. Eller om man har lite ljus på borden i stället? Det blir liksom lite bisarrt att lägga flera tusenlappar på blommor som kommer vissna dagen efter. Så rika är vi inte![]()
Kan man köpa bara en vanlig bukett och ha som brudbukett då? Eller blir det konstigt till klänningen om den inte är uppbyggd för att hänga snyggt framför klänningen?
Det enda jag vet (och en av få saker som jag är bestämd på) är att jag vill ha pioner i brudbuketten. Och att den ska se handplockad och lite bångstyrig ut.
När ska du gifta dig? Pioner är en av de blommorna som bara går att få tag på ett par månader om året vanligtvis.