Ni kommer vara såååå fina ihopVad det gäller sambons klädsel så tror jag han kommer ha svart kostym. Jag hade hoppats på grå, men tja, han ska väl få ha det han vill då
Hur tänker din snubbe?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ni kommer vara såååå fina ihopVad det gäller sambons klädsel så tror jag han kommer ha svart kostym. Jag hade hoppats på grå, men tja, han ska väl få ha det han vill då
Hur tänker din snubbe?![]()
Han har nog inte tänkt så mycket än men han verkar inte vilja ha något ljust så det blir säkerligen svart kostym här med. Väst tycker jag är fint under så en sådan blir det nogVet bara inte vilken färg skjortan ska vara, min klänning är ju ivory (men ser typ vit ut, bara inte sådär kritvitsådennästanblirblå) så har han en kritvit skjorta så passar det ju inte riktigt... Tycker det är svårt att få inspiration till hur killen ska se ut.
Men @Sleepan ditt snygg, den där var ju astjusig!! Fy så fin du kommer vara (och är, men du vet vad jag menar).
Så, nu har jag shoppat klänning!![]()
Yay! Yaay! Yaaay!
Jag får ju tydligen inte göra om det här i brådrasket (har redan börjat fråga mannen när det är dags att förnya löftena, han säger att det är lite tidigt än så länge) så är istället vansinnigt peppad å era vägnar
![]()
Haha, åh. Vad gullig du är! Fint att vi börjar komma upp lite i de åldrarna när folk gifter sig, så att man får gå på lite bröllop då och då!![]()
Ni som ska gifta er: kommer ni åka på bröllopsresa? Var i så fall?Ni som har gift er: Var ni på bröllopsresa?
Vi åkte till USA 2 veckor. Vi gifte oss i Augusti och åkte i Oktober-November.Ni som ska gifta er: kommer ni åka på bröllopsresa? Var i så fall?Ni som har gift er: Var ni på bröllopsresa?
Ni som ska gifta er: kommer ni åka på bröllopsresa? Var i så fall?Ni som har gift er: Var ni på bröllopsresa?
Vi planerade att åka i vår men i och med mitt projekt åker jag till Tanzania och då hinns inte någon bröllopsresa med. Så vi skjuter på den till hösten eller nästa vår och förmodligen blir det Costa Rica, New York eller JapanNi som ska gifta er: kommer ni åka på bröllopsresa? Var i så fall?Ni som har gift er: Var ni på bröllopsresa?
Vi åkte till Sydamerika i drygt tre veckor. Bästa resan vi gjort!Ni som ska gifta er: kommer ni åka på bröllopsresa? Var i så fall?Ni som har gift er: Var ni på bröllopsresa?