Nya dressyrschabrak-tråden!

Sv: Nya dressyrschabrak-tråden!

Måste visa en blid på min nya kärlek:love: Grabbens nya tävlingsschabrak. Har även införskaffat en matchande vit fleeceväst som just nu håller på att broderas med samma logga som på schabraket + text självklart i samma knallorange:D
394153_10150550118198666_688133665_8859942_1431078379_n.jpg
:D
 
Sv: Nya dressyrschabrak-tråden!

Åh va fint! Varför har inte mina hästar någon fräck märkning :( Får väl brodera XX :D Haha!
 
Sv: Nya dressyrschabrak-tråden!

Detta rosa har jag.
18148_248255208067_601108067_3220735_4081298_n.jpg

Samt detta gröna. jag har dock pillat bort fleecedelen på lindorna, då jag inte gillar kombinerade.
399866_10150520094738068_601108067_8878444_69613223_n.jpg
 
Sv: Nya dressyrschabrak-tråden!

Det där gröna köpte även jag samt det turkosa:love: Nu har jag 3 turkosa schabrak!!!
 
Sv: Nya dressyrschabrak-tråden!

Ja jag tänkte köpa de turkosa också, Men var slut i den storleken, de skulle få hem fler om 4 veckor.
 
Sv: Nya dressyrschabrak-tråden!

Åhh!! Kan du mäta hur länga de elastiska delarna blir om man tar kort fleece? Jag vill inte heller ha fleecedelen men är rädd att den elastiska delen blir för kort för bakbenen.. Kommer oxå köpa dessa om det fungerar att göra så.
 
Sv: Nya dressyrschabrak-tråden!

KL

Jag har bara en favorit, och det är Anky


Tittade på din länk där, har alltid tyckt de sett så raka ut i överlinjen, men här var det ju några som var formsydda också.. Är det skillnad på dom eller är det bara hun bilden är tagen?
Sett några jag ville ha, men utgick pga helt rak överlinje..
 
Sv: Nya dressyrschabrak-tråden!

De är bara 1,60, så rätt korta.

Auryn.. Ja det är hemskt, :( Det gula våga ja inte köpa, för vet att hon inte kommer passa i den färgen.
 
Sv: Nya dressyrschabrak-tråden!

Åhh!! Kan du mäta hur länga de elastiska delarna blir om man tar kort fleece? Jag vill inte heller ha fleecedelen men är rädd att den elastiska delen blir för kort för bakbenen.. Kommer oxå köpa dessa om det fungerar att göra så.

Ett tips är ju att låta en bit av fleecen sitta kvar, så att man kan linda fast med den delen så att säga, ett par varv. Så syns ändå bara det elastiska och det blir som att ha elastiska.
 
Sv: Nya dressyrschabrak-tråden!

Tack för tipset!
Synd att de bar ablev 1,60 det blir ju alldeles för kort för mig..
Jag har ju 2st 170 hästar..


Ett tips, alla som ville ha elastiska benlindor igen, gå in på Hööks facebook sida och framför eran åsikt, där frågar de ofta om kundernas tips och verkar ta åt sig åsikterna.
 
Sv: Nya dressyrschabrak-tråden!

*kl*

Ett lite tjockare lila med "sammetskänsla" från Cottage Craft. Utmärkt passform för en häst med lite svängd rygg!

CCdressyr.JPG
 
Sv: Nya dressyrschabrak-tråden!

Det var verkligen supersnyggt! Jag som i vanliga fall inte är ett stort fan av starka färger :).
 
Sv: Nya dressyrschabrak-tråden!

Det är inte jag heller. Har mest mörkblått och liknande sedan innan, men kände att det var dags att förnya sig lite så detta fick bli en bra kompromiss :)
 
Sv: Nya dressyrschabrak-tråden!

Snyggt! Har två likadana fast i tukost och brunt. Sitter som ett smäck på min fast han har rak rygg :)
 
Sv: Nya dressyrschabrak-tråden!

Tack. Är rätt nöjd med mina pållars "logga" :) Eftersom har dom den bränd på rumpan så det är lite fint att matcha :)
 

Liknande trådar

Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
2
Svar
21
· Visningar
1 769
Tjatter Hej någon mer än jag som roar sig ibland med att göra ai-bilder? Tänkte det kunde vara kul att dela med sig lite av det och se andras...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 548
Senast: cili
·
Hemmet Vi ska renovera två badrum, ett som är befintligt idag och ett som ”inte finns”, det är en toalett idag som ska byggas ut så det ryms...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
6 396
Senast: BernT
·
L
Tjatter Istället för att disskutera om det i Mello tråden så tänkte jag göra en tråd om allmän bildning! Så tillexempel vad det är och vad man...
26 27 28
Svar
542
· Visningar
19 674
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp