Nya dressyrschabrak-tråden!

Sv: Nya dressyrschabrak-tråden!

Kan tänka mig att det även passar en rak rygg :) Vilken färg har hästen som du har det bruna schabraket till?
 
Sv: Nya dressyrschabrak-tråden!

Här kommer mina som jag har bild på

Vitt showmaster som jag har bytt rep på, var innan ett "guldaktigt" men tyckte detta var snyggare.l full str
20058076.jpg


Marinblått m neongul paspoal, hansbo strl full
20058081.jpg


Klarblått m marin o rosa kant Lyckås strl full
27762883.jpg


Svart m ljusblå/silver kant sjöhagen 16"
27762890.jpg


Turkost (från samma säljare som säljer global schabraken) full
27762892.jpg


forts följer
 
Sv: Nya dressyrschabrak-tråden!

Nu har jag gjort mig av med flera schabrak, sålt, slängt och gett bort. Detta är schabraken som används, har några som ligger men många fler ska inhandlas tills en ny pålle kommer.
utrustning_188443659.jpg

1. Schockemöhle 2. Hööks 3. Mias RS 4. Mias RS 5. Mias RS 6. Dressyrringen
utrustning1_188444302.jpg

1. Sjöhagen 2. Mias RS 3. BR 4. ? 5. Mias RS 6. JW
Som sagt kommer behöva massor med nya schabrak:love:
 
Sv: Nya dressyrschabrak-tråden!

Ett rykande färskt, tjockt (480g fyllning) Equi Theme schabrak i vinrött med beige detaljer :laugh:

ETdressyr.JPG
 
Sv: Nya dressyrschabrak-tråden!

forts

Ljuslila metallic full (köpt på eko)
27762884.jpg


Brunt/ljblå Global Full
27762893.jpg


Mias Vanilj Full
27764377.jpg


Mias Nougat Full
27764379.jpg


Sverige schabraket Vinrött full
27762913.jpg


Jacson Vinrött/blått metallic Full
27762921.jpg
 
Sv: Nya dressyrschabrak-tråden!

KL
Vad för schabrak ligger bra på en häst med mycket manke? Schabrak med dålig passform åker nästan alltid bak...

Har från Equiline som ligger perfekt! BR ligger helt okey. Eskadron låg inte bra alls till min stora besvikelse!

/Bancob
 
Sv: Nya dressyrschabrak-tråden!

:idea:

Har ett sådant allround som ligger riktigt bra. Tänkte inte på det.
 
Sv: Nya dressyrschabrak-tråden!

Köpte ett Pfiff schabrak i helgen, och blev mycket positivt överraskad över det när jag packade upp det, låg också mycket bra under sadeln, tror inte det flyttade sig en millimeter. Håller kvaliteten till Equiline innan tvätt iaf ;)
 
Sv: Nya dressyrschabrak-tråden!

kl

åh vilken rolig tråd! nu har jag en anledning att få arslet ur och fota min frimärkssamling. (kallar min schabrak och lindsamling det eftersom det är heeeelt ok att samla på frimärken men inte på schabrak inte, då är man klassad som en galning :angel:)
 
Sv: Nya dressyrschabrak-tråden!

Men finns Mias i lila? Jag tycker jag har kollat på färgvalen men inte sett någon lila färg..
 

Liknande trådar

Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
2
Svar
21
· Visningar
1 769
Tjatter Hej någon mer än jag som roar sig ibland med att göra ai-bilder? Tänkte det kunde vara kul att dela med sig lite av det och se andras...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 548
Senast: cili
·
Hemmet Vi ska renovera två badrum, ett som är befintligt idag och ett som ”inte finns”, det är en toalett idag som ska byggas ut så det ryms...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
6 396
Senast: BernT
·
L
Tjatter Istället för att disskutera om det i Mello tråden så tänkte jag göra en tråd om allmän bildning! Så tillexempel vad det är och vad man...
26 27 28
Svar
542
· Visningar
19 676
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp