Nyårsfesten (Ulvlek)

Nu hade ju inte de spelarna skrivit samma, men karamell refererade till dom.
Jag tror helt enkelt varken eller.

Då tycker jag att LenaHs "jag är hungrig" är mer åt vinkningshållet, men sen kommer ju det vanliga. Skulle hon göra så? Nej, just därför så....
Exakt det här, det skulle kunna vara en vinkning, men det borde hon inte göra, så just därför 🙄
Sen är ju @Niyama teori intressant även om hon åtminstone har fel angående mig, men det skulle också kunna vara en vinkning om hon är ledarvargen och plockar upp alla som inte hör till lyan.
 
Nu hade ju inte de spelarna skrivit samma, men karamell refererade till dom.
Jag tror helt enkelt varken eller.

Då tycker jag att LenaHs "jag är hungrig" är mer åt vinkningshållet, men sen kommer ju det vanliga. Skulle hon göra så? Nej, just därför så....
Ja LenaH är lurig. O_oDet håller jag med om
Men även jag skrev ju medvetet lite provokativt (som bla @hemlig noterade)- några ska ju dra igång leken också :p

Alla är misstänkta till motsatsen bevisats :up:

Och första DL är ju alltid knepig och någonstans måste man börja med teorier och påståenden så man får lite reaktioner och svar från de man funderar över.
 
Exakt det här, det skulle kunna vara en vinkning, men det borde hon inte göra, så just därför 🙄
Sen är ju @Niyama teori intressant även om hon åtminstone har fel angående mig, men det skulle också kunna vara en vinkning om hon är ledarvargen och plockar upp alla som inte hör till lyan.
Börjar bra det här med att leka när jag blandar ihop @qitis och @Niyama Det är väl deras vegetariska väl som ställer till det och att jag än så länge leker från mobilen
 
Exakt det här, det skulle kunna vara en vinkning, men det borde hon inte göra, så just därför 🙄
Sen är ju @Niyama teori intressant även om hon åtminstone har fel angående mig, men det skulle också kunna vara en vinkning om hon är ledarvargen och plockar upp alla som inte hör till lyan.
Niyamas teori ? Har jag missat något?
Det var väl min teori ?
 
Ja LenaH är lurig. O_oDet håller jag med om
Men även jag skrev ju medvetet lite provokativt (som bla @hemlig noterade)- några ska ju dra igång leken också :p

Alla är misstänkta till motsatsen bevisats :up:

Och första DL är ju alltid knepig och någonstans måste man börja med teorier och påståenden så man får lite reaktioner och svar från de man funderar över.

Absolut
 
Outa tycker jag inte en ledarvarg vill göra nej
Men en vinkning ska ju inte outa, utan signalera till lyan specifikt och ingen annan ska förstå utom dem?
Fast det blir ju outning om den ”vinkar” till alla. Räcker ju att vinka till en, eller möjligtvis två.
 
Jag var faktiskt väldigt hungrig när jag skrev det där, nu är jag mättågoågla men jag kan säkert vara ledarvarg ändå, man vet aldrig! :D
 
Jamen att peka ut en hel lya så som du funderar i ditt inlägg att Karamell har vinkat känns väl tveksamt ändå.
Tänker att det skulle kunna vara en vinkning till ett par vargar, och att de skulle kunna förstå utifrån det? Och att vissa andra vinkats till bara för att fylla ut lite och inte nämna hela lyan..
 
Det funkade väl jättebra tror jag? Annars fattar de inte... :angel:
Haha! Ja, men jag tänker ändå att det är lite mer diskret att kalla ett gäng med teorier kassa, det är ju inget som drar uppmärksamhet till sig på samma sätt som att koppla ihop flera teorier/påståenden som här.
 
Fast det blir ju outning om den ”vinkar” till alla. Räcker ju att vinka till en, eller möjligtvis två.
Ptja. Who knows! 🤷‍♀️
Vi har sett alla möjliga exempel genom åren på vad som.görs (och inte görs ) så tänker att allt är möjligt helt enkelt.
 
Exakt det här, det skulle kunna vara en vinkning, men det borde hon inte göra, så just därför 🙄
Sen är ju @Niyama teori intressant även om hon åtminstone har fel angående mig, men det skulle också kunna vara en vinkning om hon är ledarvargen och plockar upp alla som inte hör till lyan.
Så du tror alla jag taggade som potentiella ulvar är goda? Eller vad menar du med den sista meningen? Se det fetade
 
Så du tror alla jag taggade som potentiella ulvar är goda? Eller vad menar du med den sista meningen? Se det fetade
+ @Snurrfian

Det där är lite intressant, qitis teoriar en potentiell lya, Snurris ingår och eftersom Snurris anser sig vara god så är alla de andra också automatiskt goda?
 
Så du tror alla jag taggade som potentiella ulvar är goda? Eller vad menar du med den sista meningen? Se det fetade
Ja precis, eller alltså skulle kunna vara, jag vet ju att jag är god, alltså är det inte enbart ulvar du har radat upp. Det skulle kunna vara så att du är ledarvargen och genom att peka ut såna som är goda visar du dig för lyan utan att peka ut ulvarna.
 
Ja precis, eller alltså skulle kunna vara, jag vet ju att jag är god, alltså är det inte enbart ulvar du har radat upp. Det skulle kunna vara så att du är ledarvargen och genom att peka ut såna som är goda visar du dig för lyan utan att peka ut ulvarna.
Det är ju förståeligt att du håller dig själv god (det ”ska” man ju göra
Lite skumt att du vill hålla andra som goda tycker jag dock även utifrån din teori det är inte många som kan veta något just nu i leken förutom onda rent strikt
Får fundera lite på om det är en typisk god snurrfian -grej (typ att snurra in sig :D) eller om det är en annan typisk Snurrfian -grej. Då du är ond
 
Det är ju förståeligt att du håller dig själv god (det ”ska” man ju göra
Lite skumt att du vill hålla andra som goda tycker jag dock även utifrån din teori det är inte många som kan veta något just nu i leken förutom onda rent strikt
Får fundera lite på om det är en typisk god snurrfian -grej (typ att snurra in sig :D) eller om det är en annan typisk Snurrfian -grej. Då du är ond
Alltså jag har inte en susning om någon av de andra, men det skulle vara väldigt skumt om jag var den enda goda i de du radar upp, den enda som kan vara så säker på att det finns onda i de du räknar upp är ulvar eller ledarvarg. Så i det fallet känns det som du målar in dig själv i ett hörn just nu.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 285
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 896
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 668
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 821
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp