Nyårslöften

Eftersom jag övergått till att beta själv nu när jag inte längre har häst så klarar jag mig på en storbal ensilage per vinter. :p


(Och ska jag vara riktigt ärlig så dumpstrar jag sen mer än ett år tillbaka, dvs. hämtar maten i butikernas sopcontainrar.) :angel: :D
 
Det första (som än så länge är ganska luddigt) är att jag ska vara snällare mot mig själv och försöka jobba på självkänslan.

Det här tycker jag var riktigt bra, jag har nämligen givit samma löfte själv - att vara snällare mot mig. Och göra saker bara för mig minst en gång i månaden. Alltså inte för någon annans skull, utan något bara för att jag vill det.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 040
Senast: Sasse
·
Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 567
Senast: manda
·
Juridik & Ekonomi Lite kort: dottern köpte en års-"prenumeration" från Adobe, då hon skulle gå en onlinekurs i digital kommunikation och behövde...
2
Svar
20
· Visningar
896
Senast: Tonto
·
Fritid Mitt nyårslöfte var att lyssna på (jag kan inte läsa längre) på 35 böcker i år. Jag har inte läst en enda än så länge. Däremot har jag...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 203
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp