Bukefalos 28 år!

Nytt annonssystem?

lilstar

Trådstartare
Det här med slumpmässiga blåmarkerade ord som döljer en annons är askasst! Det är fult och jobbigt att man hela tiden råkar röra musen över ett sånt ord och därmed får upp en ruta som döljer det man vill läsa. Dessutom tror man att det är en länk som hör till inlägget :mad:
Bort med det!
 
Sv: Nytt annonssystem?

Jag skulle rekomendera dig att söka igenom din dator efter virus eller liknande. Det finns nämligen inga blåmarkerade ord i annonserna.
Jag hade samma problem vid ett tidigare tillfälle och det visade sig vara virus.

lillebill,moderator
 
Sv: Nytt annonssystem?

fanfanfan det skulle ju förklara varför det går så jädra segt också.
Tack så mycket och förlåt Gunnar :o
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 418
Senast: Blyger
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
29 353
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
23 482
L
  • Artikel
Dagbok Dethär är om den andra stora äckel händelsen som har hänt för mig. Och dethär är som jag skulle försöka skriva det jag kan och kommer...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
6 991
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Älgflugor
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp