Bukefalos 28 år!

Nytt bättre sätt att välja prefix

Jag har jobbat med detta ett tag, efter önskemål om det långt tillbaka, jag hoppas ni ser det som en förbättring. Jag tycker helt klart att det är det.

Det går numera att välja mer än ett prefix när man vill läsa trådar i ett forum.

Exempelvis kan man under Hästmänniska välja att visa alla trådar som har Utbildning, Företagare och Anläggning som prefix, samtidigt. Förr fick man välja ett prefix i taget.

Jag hoppas att allt skall fungera bra, hör av er annars.
 
Nu har jag provat funktionen, fungerar väldigt smidigt. Något jag verkligen gillar är att jag efter att ha valt flera prefix så kan jag välja att ta bort dem ett och ett, mycket praktiskt. :)
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 454
Senast: Barbabelle
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 968
Senast: Juli0a
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 531
Senast: Jeps
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 505
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Flämtningar
  • Jaktgolden eller jaktlabrador?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp