Bukefalos 28 år!

Nytt kök!

Sv: Nytt kök!

Det var vår tanke också, vi har vita luckor, svart bänkskiva och gråskala i mosaiken. Vi kryddade köket med en mönstrad fondvägg med färg (lätt att göra om när man tröttnar ;) )
 
Sv: Nytt kök!

Vi har pärlspont förutom ovanför spisen där vi har vitt, avlångt och fasat kakel.
Det finns inte så många kakel jag gillar så jag hade kunnat tänka mig att tapetera bakom en glasskiva (då blir det ju också lätt att byta motiv).
 
Sv: Nytt kök!

Kollat runt lite idag och sett det nya stänkskyddet i emalj, som är magnetisk, reptålig och så kan man skriva på den :love:
Dyrt dock! Men har ngn sett dessa live/har sådan?
 

Liknande trådar

Hemmet Vårt kök är ett Kalmarkök, google säger att de upphörde 1984, så det har några år på nacken. Om kanske fem år kommer vi byta hela köket...
2 3
Svar
55
· Visningar
12 857
Senast: Monkie
·
Hemmet Behöver tips och råd till köket. Har mörkt klinker på golvet i stil med det här ; (Bilden är snodd från Sköna Hem) Mitt klinker är...
Svar
3
· Visningar
2 459
Senast: Lazy Lady
·
Hemmet Årets renovering är bestämd, nu är det kökets tur. Och jag har hand om planeringen men behöver lite input känner jag. Kommer bilder på...
2 3
Svar
56
· Visningar
8 298
Senast: Luff
·
Hemmet Vårt kök är ett Marbodalköp från 80-talet och tror luckorna är knappast nyare. Fd vita av sk budgetmodell utan detaljer osv. Ser idag...
Svar
2
· Visningar
670
Senast: em-pirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp