Bukefalos 28 år!

Oense om bodelning - tingsrätten

@krambanan: SÅ skönt att höra att du är rätt ok. Jag hoppas du tänker byta låset till huset, han har INGEN anledning till att kunna gå in som han vill och även om du fått tillbaka nyckeln finns det ingen garanti för att han inte gjort kopior.

Stor megakram till dig och bebisen :banana:

Ja jag har redan kollat upp kostnad och det handlar om några hundralappar att byta låscylinder. Så det ska göras. För han ska inte få som han vill (att jag ska bråka om nyckeln). :p

Kram! :heart

Klara budskap, inget spelutrymme - bra!

Heja dig! :bow:

Tack! :heart

Vad skönt att han är ute nu. Nu får du bara njuta av lugnet och boa inför bebisens ankomst :love:

Du gör helt rätt som lägger på när han bråkar. Kanske skulle du byta lås också om du inte får tillbaka nyckeln. Det kan bli dumt annars.

En massa kramar och lycka till! :heart

Ja det är så skönt att äntligen få lite ordning och reda och kunna boa! :love:

Tack! Kram! :heart
 
Ja jag har redan kollat upp kostnad och det handlar om några hundralappar att byta låscylinder. Så det ska göras. För han ska inte få som han vill (att jag ska bråka om nyckeln). :p

Kram! :heart



Tack! :heart



Ja det är så skönt att äntligen få lite ordning och reda och kunna boa! :love:

Tack! Kram! :heart

Jag verkligen ÄLSKAR hur driftig du är och att du verkligen genomför allting, redan kollat upp låsbyte, samlar ihop hans saker så du får dem ur världen, det är liksom action och inget trams. Du kommer klara dig så himla bra ur det här och jag blir helt ärligt inspirerad av att läsa hur du fixar och donar och hur bra du hanterar den där fjanten. Fastän jag inte alls känner dig så känns du så klok och lugn och rationell. All styrka och lycka till dig!
 
Heja @krambanan :banana: Du är verkligen superduktig! Och du har en underbar bebistid framför dig :heart Visst, ibland är det pest och pina att vara ensam om allt, men samtidigt är det ganska skönt att kunna ta beslut gällande barnet själv också. Jag gissar att du inte kommer gå med på gemensam vårdnad speciellt lättvindigt? :sneaky:

Nu vet jag inte var du bor men om det är i trakten av Uppsala så kan jag tipsa om att det är stor barnloppis 26/9. Den brukar vara väldigt populär och välbesökt :) Jag jobbar själv som volontär numera för att inte shoppa för mkt åt min lillfia :D Volontärer får iofs handla dagen innan, och jag brukar försöka gå + - 0 iaf :o :angel: :D
Skicka gärna ett PM om du vill prata mera om barn och hur det är att vara ensamstående med barn :)
 
Jag verkligen ÄLSKAR hur driftig du är och att du verkligen genomför allting, redan kollat upp låsbyte, samlar ihop hans saker så du får dem ur världen, det är liksom action och inget trams. Du kommer klara dig så himla bra ur det här och jag blir helt ärligt inspirerad av att läsa hur du fixar och donar och hur bra du hanterar den där fjanten. Fastän jag inte alls känner dig så känns du så klok och lugn och rationell. All styrka och lycka till dig!

Tack! :heart Och stort tack till ALLA som peppat och stöttat mig genom det här! :love:

Heja @krambanan :banana: Du är verkligen superduktig! Och du har en underbar bebistid framför dig :heart Visst, ibland är det pest och pina att vara ensam om allt, men samtidigt är det ganska skönt att kunna ta beslut gällande barnet själv också. Jag gissar att du inte kommer gå med på gemensam vårdnad speciellt lättvindigt? :sneaky:

Nu vet jag inte var du bor men om det är i trakten av Uppsala så kan jag tipsa om att det är stor barnloppis 26/9. Den brukar vara väldigt populär och välbesökt :) Jag jobbar själv som volontär numera för att inte shoppa för mkt åt min lillfia :D Volontärer får iofs handla dagen innan, och jag brukar försöka gå + - 0 iaf :o :angel: :D
Skicka gärna ett PM om du vill prata mera om barn och hur det är att vara ensamstående med barn :)

Tack! :heart Nä ska han ha gemensam vårdnad får han slita för det. :p Tack för tipset. Har bott i Uppsala men det var många år sen nu. Bor numera i Skåne. Har en granne vars pappa är med och ordnar klädbytardag här nere nu i september så hon brukar få gå igenom sakerna kvällen innan. Och hon får lov att ta med sig en och annan kompis. :D Har i och för sig mer kläder i storlek 50-62 än vad jag kommer hinna använda tack vare shoppinggalen blivande mormor. :angel: Men går ju sälja av en del och köpa på sig lite större storlekar.

Pmar framåt!

Och bor du i Skåne så är det en stor barnloppis debatt 19:e

Tack för tipset! :D
 
Aaaaarghhhh.....följetongen fortsätter. Just nu är jag för upprörd för att ens skriva något. Återkommer när jag sansat mig (hormonerna hjälper ju inte direkt till just nu).
 

Liknande trådar

Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 679
Senast: verser
·
Hemmet Jag bor i ett 75 kvm stort hus (1.5 plan) på landet. Jag har idag ett värmesystem med en vedpanna i köket som går till ett vattenburet...
2
Svar
27
· Visningar
1 238
Senast: __sofia__
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
13 120
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 751
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp