Oense om bodelning - tingsrätten

Tänker på dig!:heart Ta med dig din mamma, pappan förtjänar inte att vara med. Han tycks ju inte ha varit annat än ett stressinslag i din tillvaro och det behöver du inte när du föder barn. Kram
 
Du är i allas tankar @krambanan :love:

Min fina man berättade jag för igår om ditt genomruttna ex för jag blev så upprörd igår när jag läste vad han gjort och nu har han rast på jobbet och sitter på blocket och hittade en annons på en panna som kanske passar ditt hus. Han skickade över en länk till mig, PMar dig den nu.

Hoppas bebis har lust att titta ut snart :heart
 
ina_dance5.gif
 
Sträckläste denna tråden. Skrev om råd i TS andra tråd och igen det känns så konstigt att läsa någon nån annan skrivit men det känns som ens eget liv. Har gått igenom i princip samma sak förra året och vill önska TS ett jättestort grattis till sin lilla dotter! Hon har en fantastisk mamma!
 

Liknande trådar

Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 620
Senast: verser
·
Hemmet Jag bor i ett 75 kvm stort hus (1.5 plan) på landet. Jag har idag ett värmesystem med en vedpanna i köket som går till ett vattenburet...
2
Svar
27
· Visningar
1 206
Senast: __sofia__
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 954
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 688
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • Var vill vi bo?
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp