Bukefalos 28 år!

Östersund !

F

Frida

Hejsan !
Är det sant att man kommer vara tvungen att betala för att gå islandshäst gymnasiet i östersund som ska starta ? /F
 
Det kan väl inte stämma? Verkar skumt isf. Fasen att det ska finnas ett sånt gymnasium när jag börjar mitt sista år! :(
 
Jag tror att det som kommer att kosta på skolan är nog óm man ska ha hästen där eller om man själv ska bo på skolan..jag vet inte hur mycket poäng man måste ha för att komma in?Jag tror att dom är ganska höga eftersom dom tar in 25 pers per år. :(..
Du kan kolla på dilles hemsida www.dille.se
//Millan
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hejsan! Jag undrar om det är någon mer 15 åring som är intresserad av att gå Wången islandshäst, men kanske bor långt ifrån skolan?🤔...
Svar
5
· Visningar
714
Senast: Blossom
·
Ekonomi & Juridik hej :D vi är 3 tjejer som ska dela på en häst när vi börjar gymnasiet om ett år (2 ska gå häst 1 ska gå hund) och vi ska göra en budget...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 220
Senast: Halcyon
·
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2
Svar
31
· Visningar
3 829
Senast: Valle
·
Hästmänniskan Hejsan! För första gången i mitt liv hade jag tänkt ha en betalande medryttare. Jag vill inte vara allt för kraftig och egentligen vill...
Svar
19
· Visningar
2 487

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp