Östersund !

F

Frida

Hejsan !
Är det sant att man kommer vara tvungen att betala för att gå islandshäst gymnasiet i östersund som ska starta ? /F
 
Det kan väl inte stämma? Verkar skumt isf. Fasen att det ska finnas ett sånt gymnasium när jag börjar mitt sista år! :(
 
Jag tror att det som kommer att kosta på skolan är nog óm man ska ha hästen där eller om man själv ska bo på skolan..jag vet inte hur mycket poäng man måste ha för att komma in?Jag tror att dom är ganska höga eftersom dom tar in 25 pers per år. :(..
Du kan kolla på dilles hemsida www.dille.se
//Millan
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik hej :D vi är 3 tjejer som ska dela på en häst när vi börjar gymnasiet om ett år (2 ska gå häst 1 ska gå hund) och vi ska göra en budget...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 104
Senast: Halcyon
·
Ekonomi & Juridik Jag har två hästar, betalar 2500 för varje häst i månaden för lösdrift med full service. Skulle vilja veta om det finns billigare...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 975
Senast: nexxa
·
Tjatter Det här är en chansning, men jag har sett andra få svar på liknande chansningar. I engelskundervisningen under högstadiet eller...
Svar
3
· Visningar
649
Senast: Takire
·
Ekonomi & Juridik Jag har en fundering och vill gärna ha svar av någon juridiskt kunnig. I stallet jag hyr boxplats vill förnya sitt kontrakt. Dock med en...
2
Svar
20
· Visningar
2 698
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Annonsera mera hundar 2
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp