Bukefalos 28 år!

Över fullt i huvudet

Det blir väldigt lätt som över fullt i mitt huvud. Som både kan vara en hjärn skade sak och en autism sak så jag vet inte varför jag är så. Men det är iallafall jobbigt. Det blir som bara kaos och att jag VET att det är massa massa o lika tankar men allt bara blir ettenda kaos så jag kan inte få ut nån tanke.
Men om jag försöker visa så är det såhär fast gånger hundra i min hjärna
 

Bifogade filer

  • DSC_1122.JPG
    DSC_1122.JPG
    256,6 KB · Visningar: 126

Och det är alltid alltid ALLTID äckel saker skuld känslor skam känslor ångest ensam känslor föredetta vänner Bella C min äckel kropp att jag är en h*ra hem längtan döds tankar själv skade tankar feg het rädsla gråt och massa massa förlåt till alla. Det är ALLTID ALLTID ALLTID i huvudet också.
 
Fuuuuckkk hela idag kommer bli helt fucking förstörd bara för min jävla hjärna är värde lös och jag förstör fucking ALLT 🤮🤮 Men jag är iallafall inte värd att ha vänner eller nånting så jag borde inte för vänta mig nåy annat iallafall
 
Fuuuuckkk hela idag kommer bli helt fucking förstörd bara för min jävla hjärna är värde lös och jag förstör fucking ALLT 🤮🤮 Men jag är iallafall inte värd att ha vänner eller nånting så jag borde inte för vänta mig nåy annat iallafall
Det är klart att du är värd att ha vänner :heart det har i min värld inget att göra med om man har ångest och jobbiga tankar. Det har att göra med om man är empatisk och hänsynsfull, vilket du verkar vara.
 
Och det är alltid alltid ALLTID äckel saker skuld känslor skam känslor ångest ensam känslor föredetta vänner Bella C min äckel kropp att jag är en h*ra hem längtan döds tankar själv skade tankar feg het rädsla gråt och massa massa förlåt till alla. Det är ALLTID ALLTID ALLTID i huvudet också.

Vad jag önskar att du ska lyckas bli av med alla de där jobbiga tankarna. ❤ En sak i taget och små steg, så hoppas och tror jag de kan försvinna, eller åtminstonde bli hanterbara så att de känns mera "neutrala" och inte så starka.

Och du förtjänar verkligen att ha vänner, utan tvekan. ❤❤
 
Det är klart att du är värd att ha vänner :heart det har i min värld inget att göra med om man har ångest och jobbiga tankar. Det har att göra med om man är empatisk och hänsynsfull, vilket du verkar vara.
Det känns bara inte som att jag är värd det för jag känner mig så jävla jobbig att vara vän med och jag fattar inte varför nån vill det egentligen.
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Det händer såmycket helatiden. Jag har tagit upp skolan igen och jag galopperade på ridningen förra veckan som jag skrev om ❤️ Och även...
Svar
12
· Visningar
815
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Ända sen jag fick en diagnos att jag har autism så har jag HATAT det. För att det är som en diagnos att man är FEL enligt sam hället och...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
7 022
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har ju anmält en sak som har hänt. Och då säger flera att det är bra och rätt och alltmöjligt. Men det KÄNNS verkligen inte så...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 630
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Det var ganska så bra idag och det var iallafall okej idag tills nån timme sen. Och sen bara gick det spik rakt ner igen. Och nu bara...
2
Svar
33
· Visningar
1 906
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp