Bukefalos 28 år!

Överklaga csn

Jo jag förstår dig! Hade själv valt samma, dock hade min mamma gått till medierna åt mig vad jag än har tyckt om det :p
Men så jävla fult gjort.

Mina föräldrar tar inte mina strider :p Jag är tillräckligt bråkig ändå ;)
Sen hade nog mamma inte orkat som hon mådde då. Sorgligt nog så hade jag troligen haft större chans att få dispens om jag hänvisat till min mammas cancer (som hon då haft i cirka fyra år).
 
Mina föräldrar tar inte mina strider :p Jag är tillräckligt bråkig ändå ;)
Sen hade nog mamma inte orkat som hon mådde då. Sorgligt nog så hade jag troligen haft större chans att få dispens om jag hänvisat till min mammas cancer (som hon då haft i cirka fyra år).
Ja säkert! Men hur skulle du veta det?

(min mamma är feminist och jag hade inte haft ett val, det händer dock inte i vanliga fall)
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag undrar om någon har erfarenhet av särskilda skäl hos CSN? Jag vet inte riktigt var jag ska börja. I höstas gjorde jag och killen...
2
Svar
23
· Visningar
3 766
Senast: Matnissen
·
Kropp & Själ Jag är sjuk. Både fysiskt och psykiskt. Men jag har ingen aning om hur jag ska göra för att bli frisk. Detta är ett anonymt konto då...
Svar
11
· Visningar
841
Senast: grodan21
·
Kropp & Själ Vill börja med att säga att den som vet eller har en aning vem jag är får gärna behålla det för sig själv.:) Ska försöka skriva så...
2
Svar
31
· Visningar
4 806
Hästmänniskan Kan någon svara på den frågan? Har haft häst sedan mars förra året, bytte dock häst i början av maj i år och allt kändes så otroligt...
2
Svar
22
· Visningar
3 344
Senast: Lena_B
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp