Bukefalos 28 år!

Överraskningar/uppvaktning

Lill76

Trådstartare
Min sambo är ganska bra på att hitta på små överraskningar till mig, blommor eller nån liten grej, god mat o sånt. Jag däremot är JÄTTEDÅLIG på det.... :down: Har så dålig fantasi tyvärr, men visst behöver män också uppvaktas ibland!
Är Du bra på det? Vad brukar du göra för din partner? Vad gör din partner för dig?
 
Häromdagen när det var så jättevarmt så köpte jag en kall cola och fikabröd till min sambo på hans arbete. Det var mycket uppskattat kan jag säga =)
 
Jag bakar något gott som han kan ta med sig till jobbet (han jobbar veckoskift). Hans kollegor brukar uppskatta det också! ;)

Han tycker om att bli skrubbad på ryggen (med sådana där hårda duschvantar) så det gör jag ofta när vi ses (är särbos). Ofta med ryggmassage efteråt.

Om jag hittar hans favoritduschgel brukar jag köpa den, den är ibland svår att få tag på.

Min partner är mycket bättre än jag på att uppvakta tycker jag, han är otrolig på att hitta på egentligen små saker som är enormt omtänksamma :love:
 

Liknande trådar

Hemmet Har funderat på en grej främst idag när jag gått med dammsugaren i högsta hugg och frenetiskt städat varje liten vrå. Tycker det blir...
20 21 22
Svar
423
· Visningar
19 312
Senast: Nytant
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 477
Senast: Hedinn
·
  • Artikel
Dagbok En sak som jag var rädd för innan jag skilde mig var att det skulle vara plågsamt att vara ensam och att jag skulle “längta ihjäl mig”...
Svar
18
· Visningar
1 896
Senast: cassiopeja
·
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 157

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp