Överrullningsjord

O

Opi

Min häst rullar fast då och då. Någon som har använt sådan där gjord som hindrar hästen från att rulla över? Men visst kan de lägga sig ner ändå? Funkar den??
 
Min väninna har en sån till sin häst och den fungerar på honom, han fastnar inte när han har den men kan ändå ligga ner och vila. Hon köpte en blilligare variant men den gick sönder så hon fick köpa en ny och då en lite dyrare, m a o kan det löna sig att ta den från början om man använder den mycket. M v h / Monica
 
Du kan också spika lister horisontellt på boxväggarna. Då finns det ngt att få fäste mot och dom kan rulla loss sig själva.

Gnorp-rullglad ;)
 

Liknande trådar

Katthälsa Seven är jättehungrig jämt. Jag jobbade idag, hon fick frukost och sen blötmat när jag kom hem. Trots det skickade jag ner henne från...
Svar
4
· Visningar
242
Senast: MissFideli
·
Hästvård Har någon använt gastrocare till sin häst
Svar
0
· Visningar
141
Senast: linetta
·
Hästvård Snälla hjälp mig att stilla mina tankar genom att bara dela med er av erfarenheter. Jag vill ha lite hopp eller en hand att hålla i...
2
Svar
23
· Visningar
1 695
Senast: Sirap
·
Juridik & Ekonomi Jag har det senaste ett och ett halvt året använt kreditkort för att betala mina utgifter. Nu ska detta läggas ner i juni, så söker nu...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 030
Senast: mumin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • HusdjursGPS
  • Valp 2024
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp