Bukefalos 28 år!

Officiellt hundbad i Stockholm?

Sv: Officiellt hundbad i Stockholm?

Ojojoj, Långholmen som redan är galet fullt med hundar... Men det är väl bra kanske!
 
Sv: Officiellt hundbad i Stockholm?

Så fullt av hundar är det väl inte på Långholmen. Jag brukar knappt träffa på en kotte när jag promenerar på den sidan där man får ha hunden lös. Alla tycks uppehålla sig på den andra sidan av holmen. Eller så har jag bara haft tur! :)

Trevligt med ett officiellt bad där även hundar är tillåtna, även om det finns flera andra ställen i närheten där det går att bada med hund, t.ex. vid Rålambshovsparken och nedanför Wivalliusgatan nära Mariebergsparken. Däremot kollas ju inte vattenkvaliteten på de två senare ställena.
 

Liknande trådar

Mat Nästa vecka kommer jag behöva äta en rejäl måltid lite snabbt på eller alldeles i närheten av centralstationen i Stockholm. Jag har...
Svar
9
· Visningar
775
Senast: zarmino
·
Hästmänniskan Vi är en familj med dotter som vill tävla inom hoppning som slås utav kostnaderna för att ha häst i Stockholmsområdet. Vi två...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 728
Senast: SiZo
·
Övr. Hund Någon gång vill jag flytta från Stockholm. Oklart när. Det måste passa jobbmässigt för både mig och partner, och viktigast av allt...
Svar
16
· Visningar
1 195
Senast: Wenniz
·
Tjatter Nu närmar sig semestern. Ekonomin är kanske inte på topp. Har ni några tips om utflykter osv man kan hitta på i Stockholm och kanske ett...
2
Svar
23
· Visningar
1 532
Senast: Emomeloleie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kastrera ja eller nej
  • Hur valde ni uppfödare?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp