Oj vad jag letar....mönster

B

**BORTTAGEN**

Mönster till hästsportartiklar
* Boxgardin
* Svettäcke mfl.
* Ländtäcke
* Ridtäcke
* Ja, allt som går att sy någon som har något att dela med sig av? :rofl:
 
svettäcke är ju inte svårt. ta ett befintligt o rita av. samma sak med länd o ridtäcke fast ta bort "bogen"
 
Jag tror nog att det är bäst att mäta och försöka trixa ihop mönstrena själv. Jag tror att det kan bli svårt att få tag i, men desto lättare att göra själv.
Ska själv sy lite egna hästgrejer. Ländtäcke bland annat, samt sadelpadar och sen vill jag också göra träns och brösta i läder, men har inte riktigt råd med den onödigheten ännu. :smirk:
 
Jag har en stoooooor häst och till honom lånade jag ett svettäcke som jag lade på honom och sen lade jag till några cm här och där :D. Han har nu ett SKITFINT ylletäcke sytt av två filtar från Jysk, gick på 200:- och är av riktigt fin kvalité.
 

Liknande trådar

Ridning Och jag har ingen aning om vad jag ska leta efter. Jag behöver en som kan stå en vecka eller tre utan att göra skolor ovan mark när vi...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
11 486
Senast: Ramona
·
Fritid Vi semestrade i Norge förra sommaren och blev helt hänförda av det vackra landskapet. Nu vill vi åka dit igen, men vet inte vart. Förra...
Svar
19
· Visningar
1 361
Senast: Ajda
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 502
Senast: fejko
·
  • Låst
Hundavel & Ras Vi har ett läge där släktskapsgraden ökar i våra raser vilket ger ännu mer anledning att selektera hår vilket i sin tur, överlag, ger...
13 14 15
Svar
292
· Visningar
20 799
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp