Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Okej nu måste jag fråga en till sak -bli inte arga =)
Jo jag ska åka till min tränare en gång i veckan med min häst så han får hoppa igenom henne .Men hur mkt är rimligt att betala henne per gång ? (hon är beridare och har tävlat svår hoppning, det tar 15 min dit anledningen att vi ska vara där är hoppmöjligheterna) jag fråga henne hur mkt hon ville ha för det men hon bad mig lägga fram ett förslag vad tycker ni ?
Hästmänniskan Visste inte hur jag skulle formulera titeln lol.
Iallafall, jag är idag medryttare på en häst där jag är ute i stallet allt mellan 2-4...
Hästmänniskan Hej,
Gissar att jag inte är den första som misströstar och tycker den ekonomiska biten med hästar är jobbig ibland. Så skriver lite här...
Bukefalosnyheter Jag är helt okej med när det kommer en sida om att buke inte är tillgängligt just nu. Men när jag skriver in adressen och bara kommer...
Foder & Strö Red ponnyn idag, har inte ridit henne på några månader, och det var lite kul för min sadel hamnade i framvikt och dressyrgjorden var för...