Old Mac skor

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Nibalda
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 191
N

Nibalda

Hej
Ar det nagon som har erfarenhet av dessa "skor".
Jag borjar bli sa less pa att min hasts hovar trasars sonder av skor som faller av i tid o otid.

Sv: Old Mac skor

Min syster har använt såna på sin nordis eftersom att hans hovar inte höll så att det inte fanns något att spika i. Det funkade bra, hon red i dem varje gång i början men nu har han så bra hovar att han går barfota nästan jämt. När de gick sönder inom ett halvår så fick hon ut nya på garantin =) Så det blir nog inte så dyrt i längden.

Easyboots eller boa boots, ar det samma variant som old mac? Vart hittar jag dem?

Hittade easyboots pa natet men de ser lite ostadiga ut tycker jag (??) vilka skulle ni valja av: easyboots, boa, old mac?

Liknande trådar

Mat Jag star for Julafton som firas med barn och barnbarn enligt Svensk tradition. Eller mestadeles Svensk tradition. Vi har helt hoppat... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 340
Senast: Huggorm
·
Tjatter Jag har nu sytt ett par plagg till barnbarnen. Jag har inte sytt nagonting sedan 1986. Da flyttade vi utomlands och det fanns en... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 419
Senast: Raderad medlem 120709
·
Hästvård Försöker orientera mig i djungeln mellan barfota och "standardskodd" häst eftersom min häst inte riktigt fungerar inom något av de...
Svar
6
· Visningar
3 496
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela... 2 3
Svar
57
· Visningar
11 993

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Hingstvalsfunderingar 2025
  • Födda 2022
Tillbaka