Oljefläck på soffa

Lilla-S

Trådstartare
Suck... Jag råkade spilla ut massageolja i min ljusgrå soffa så det har blivit två stycken irriterande fläckar som jag inte får bort med vanlig möbeltvätt (skum). Någon som har tips på vad man kan prova för att få bort fläckarna? :confused: Soffans klädsel går tyvärr inte att tvätta i maskin... Har provat, förutom möbeltvätten, diskmedel, galltvål och vanlig tvål, funkar ej. Hittar inget bra på google så hoppas att någon här har ett bra tips. :D
 
Suck... Jag råkade spilla ut massageolja i min ljusgrå soffa så det har blivit två stycken irriterande fläckar som jag inte får bort med vanlig möbeltvätt (skum). Någon som har tips på vad man kan prova för att få bort fläckarna? :confused: Soffans klädsel går tyvärr inte att tvätta i maskin... Har provat, förutom möbeltvätten, diskmedel, galltvål och vanlig tvål, funkar ej. Hittar inget bra på google så hoppas att någon här har ett bra tips. :D

Galltvvål eller vanish! :)
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 330
Äldre Jag har köpt ett par ljusljusgrå Nike air inomhusträningsskor som jag hann ha i en dag innan jag lyckades få en blodfläck på ena skon...
Svar
10
· Visningar
13 973
Senast: Na_Polnoc
·
Hästvård Någon som har några idéer om vad detta kan vara? Försöker göra en lång historia kort. 1/2 fick jag hem min fina tjej som jag har på...
12 13 14
Svar
270
· Visningar
28 104
Senast: sandrafors
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp