Casteloro
Trådstartare
Jamen sök för tusan, det förlorar du inget på!![]()
Vet du vilken lön man bör ha för att klara sig där nere?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jamen sök för tusan, det förlorar du inget på!![]()
London är både svindyrt och svårt att hitta ställen med bra standard skulle jag säga. Två av mina vänner bor där nere, och de betalar lika mycket för ett rum i delad lägenhet (alltså delat badrum & kök) typ 45 min från centrum som man får göra för en trea 15 min från centrum här uppe i Glasgow. Rum med ok standard & läge kostar ofta runt £6-800 i månaden såvitt jag har sett, och det är tyvärr väldigt sällan som lönerna möjliggör att ha ett helt boende ensam.
Taggar @Stefffie som säkert kan bekräfta/dementera min info samt ge dig en massa fler tips!![]()
En kompis till mig bor på Kauai sedan några år tillbaka. Han kommer från Montana egentligen och har bott i San Francisco i många år - men jag tvivlar på att han någonsin kommer att flytta från Kauai! Fast han sysslar mycket med kanot/rodd, vilket är stort där.Nähä, är det en ö...Jo, jag har varit där och det är därför jag vet att jag skulle kunna tänka mig att bo där.